Mies ei tahdo muuttaa luoksemme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ongelma siis selainen, että mies ei tahdo muuttaa minun ja lapsieni kanssa meidän luoksemme. Hänen mielestä hän tulisi ikäänkuin vieraana asumaan vanhoihin kuvioihin, eikä voi sietää ajatusta, että asuisi jonkun toisen miehen entisessä talossa. Ei osaa kuulemma "olla" eikä tunne oloaan kotoisaksi saati rentoutuneeksi, vaikka talo on siisti ja todella tasokas miehen omaan asuntoon verrattuna.

Minun mielestä tässä on jotain todella omituista. Olen sanonut hänelle, että olisi vaan kuin kotonaan ja touhuilisi omia juttujaan, mutta ei. Ei halua edes tavaroitaan tuoda. Jos jotain tuokin, niin hetkenpäästä ne ovat taas mystisesti kulkeutuneet takaisin miehen asuntoon.

Mistä voi johtua? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Voisitko itse muuttaa toisen naisen kotiin? Nukkua samassa sängyssä missä toinen nainen on maannut miehesi kanssa vuosia ja olla kuin kaikki olisi sinun vaikka varmasti tiedät että olet tullut toisen naisen alueelle. Miehille reviiritietoisuus on vielä voimakkaampaa kuin naisille joten ymmärrän mieskaveriasi täysin.

Mies varmaan uskoo myös kuolleiden henkien kummittelevan taloissa? Jos mies olisi järkevä, hän ymmärtäisi kuinka typeriä tuollaiset ajatukset ovat, ja jättäisi ne huomiotta. Eli tyhmää ja taikauskoista miestä olet nyt yrittämässä. Jos haluat tyhmän ja taikauskoisen miehen, niin sitten vain muuttamaan uuteen taloon miehen kanssa, mutta jos haluat järkevän miehen, pistä mies vaihtoon, koska tämä ei ole järkevä.

Voisitko itse muuttaa toisen naisen kotiin? Nukkua samassa sängyssä missä toinen nainen on maannut miehesi kanssa vuosia ja olla kuin kaikki olisi sinun vaikka varmasti tiedät että olet tullut toisen naisen alueelle. Miehille reviiritietoisuus on vielä voimakkaampaa kuin naisille joten ymmärrän mieskaveriasi täysin.

Voi, minä valtaisin voitonriemuisena kumppanini exän 'reviirin' ja ottaisin se haltuuni kaikin mahdollisin keinoin.

Tuo asuntojuttu on vain tekosyy. Mies ei tosiaan haluaa muuttaa yhteen kanssanne asumaan. Paljon helpommalla hän pääsee, kun saa jatkaa poikamieselämäänsä ilman perhevelvoitteita. Helpompi on tavata rakastajiaankin, kun on oma paikka treffailuun.

Jos taas tuo ei ole tekosyy, vaan ihan oikea syy, niin juoksisin karkuun ja vähän äkkiä. Sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa ei ikinä kannata lyödä hynttyitä yhteen. Mies haluaa selkeästi alkaa jo määräilemään ja hallitsemaan sinua vaatimalla kenties teitä muuttamaan toiseen asuntoon ihan turhanpäiten.

Niin, tulee mieleen, että jos mies ei kykene asumaan talossa, jossa sinun kanssasi on asunut joku toinen mies, niin miten hän sitten voi ollenkaan olla kanssasi, koska ethän sinäkään mikään neitsyt ollut kun tämän miehen tapasit.

Unohda se mies, ei se sun kanssa halua olla.
Juuri tällaisten "neuvojen" takia hirvittää, kun ihmiset kysyvät vakavissaan mielipiteitä tältä palstalta. Herkät ja yksinkertaiset saattavat ottaa tämänkaltaiset täysin perseestä revityt neuvot vakavissaan. Hormonien typerryttämistä ihmisistä nyt puhumattakaan, niistä jotka oikeasti antavat muiden ohjailla elämäänsä.

Mies on fiksu ja haluaa todennäköisesti kestävän parisuhteen. Voisin itse kuvitella ahdistuvani jonkun toisen talossa ja hyväkin suhde saattaisi kaatua siihen.

Tuo asuntojuttu on vain tekosyy. Mies ei tosiaan haluaa muuttaa yhteen kanssanne asumaan. Paljon helpommalla hän pääsee, kun saa jatkaa poikamieselämäänsä ilman perhevelvoitteita. Helpompi on tavata rakastajiaankin, kun on oma paikka treffailuun.

Jos taas tuo ei ole tekosyy, vaan ihan oikea syy, niin juoksisin karkuun ja vähän äkkiä. Sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa ei ikinä kannata lyödä hynttyitä yhteen. Mies haluaa selkeästi alkaa jo määräilemään ja hallitsemaan sinua vaatimalla kenties teitä muuttamaan toiseen asuntoon ihan turhanpäiten.
Holy fucking shit. Harhaisuudella ei ole rajoja.

Yhteistyössä