Softy
Kaverille kans.Kaffee ja korvapuustii, nam
Kaverille kans.Kaffee ja korvapuustii, nam
WellcomeKaverille kans.
Miksi olet jäänyt pois palstalta.kenenkään on turha kuvitella että olen pysynyt poissa jonkun nykyisen tai entisen palstailijan takia.
jatkakaa keskenänne.
Sillä vituttaa kun paljastui jäseneksi tyttöjen sisäpiiriin.Miksi olet jäänyt pois palstalta.
Siihen surullisen kuuluisaan sisäpiiriin?? Aika noloa aikuiselta mieheltä.Sillä vituttaa kun paljastui jäseneksi tyttöjen sisäpiiriin.
Yhden Ketjulaisen takia.Miksi olet jäänyt pois palstalta.
Tinkuliinin takia.Yhden Ketjulaisen takia.
Älä muuta sa. Yrittää muka näytellä vielä niin miehistä että.Siihen surullisen kuuluisaan sisäpiiriin?? Aika noloa aikuiselta mieheltä.
Elenan.Tinkuliinin takia.
Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.Elenan.
Onko sulla esittää faktaa tästä?Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Hohhoijaa, eli nyt sitten syytät Elenaa kaikesta? Kerro nyt vielä sekin miten hänen suhteensa päättyminen sai aikaan hajaannuksen? Elena ja kyseinen mieshän jatkoivat kaiken jälkeen ystävinä. Etkö tiennyt sitä?Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Lispetti harmaana.Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Ei millään pahalla mutta kuulostat siltä kuin pitäisit toisia naisia uhkana jollakin tavalla. Elluhan tuli tänne vaan pitämään hauskaa niinkun me muutkin, mutta sinun puheista saa sen kuvan niinkuin hän olisi sotkenut kaiken. Millä tavalla muuten pidät oikeana puhua toisten ihmisten suhteista täällä?Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.Hohhoijaa, eli nyt sitten syytät Elenaa kaikesta? Kerro nyt vielä sekin miten hänen suhteensa päättyminen sai aikaan hajaannuksen? Elena ja kyseinen mieshän jatkoivat kaiken jälkeen ystävinä. Etkö tiennyt sitä?
Lispetti harmaana juoruamassa kavereidensa asioista?? Kaikkihan sen nimittäin tiesi kuka se mies oli. Helvetin noloa!Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Ei hyvää päivää kuinka sä kehtaat Lispetti! Todista sinä sitten että Elena valehteli kun noin paljon kerran tiedät.En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.
Et syytä Elenaa mutta vihjailet valehtelijaksi? Missä kohtaa palstalla Elena on maininnut olevansa sen miehen kaveri vielä? Sen mitä olen nähnyt niin ei missään, on vaan maininnut toivovansa kaikkea hyvää kyseiselle miehelle tämän elämässä ja muistelevansa hyvällä.En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.
Sinunko puheisiin sitten on luottamista Lispetti? Muistamme kaikki varmaan sen illan kun Tsuferaffi avautui sinusta täällä.En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.
Juuri tämä on se asia jossa Elena ei ole ollut täysin rehellinen.Et syytä Elenaa mutta vihjailet valehtelijaksi? Missä kohtaa palstalla Elena on maininnut olevansa sen miehen kaveri vielä? Sen mitä olen nähnyt niin ei missään, on vaan maininnut toivovansa kaikkea hyvää kyseiselle miehelle tämän elämässä ja muistelevansa hyvällä.