The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Kiinnostaisi tietää keneltä sinä olet kuullut Ellun ja 'sen toisen palstalaisen' asioista. On tainnut tämä toinen henkilö haukkua Ellua ihmisille seläntakana kun eivät ole ystäviäkään enää...:whistle:
 
Näyttää siltä että sekä Elena että suhteen toinen osapuoli ovat päässet asian yli tai eivät ainakaan tunne tarvetta sitä julkisesti täällä puida. Mitäs jos harmaat puskaluimut lopettaa myös jauhamisen ja antaa ihmisten hoitaa itse asiansa?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa.
Aamupala & kahvi juotu,kohta töihin.
Huoh,ei olis millään jaksanut nousta lähtee,mut pakkohan se on.

On muuten upea & aurinkoinen aamu
 
Voi helvetti mikä päivä töissä :devil: joku neropatti oli siivonnut liiankin hyvin askartelukaapin + lipaston, mun valmiit & puolivalmiit pääsiäisaskartelut mitkä piti tällä ja ensviikolla tehä loppuun &paljon muita askarteluita ja materiaalia heittänyt pois.

Kaikki se aika,työ & materiaali meni roskiin :cautious::devil:
 
Voi helvetti mikä päivä töissä :devil: joku neropatti oli siivonnut liiankin hyvin askartelukaapin + lipaston, mun valmiit & puolivalmiit pääsiäisaskartelut mitkä piti tällä ja ensviikolla tehä loppuun &paljon muita askarteluita ja materiaalia heittänyt pois.

Kaikki se aika,työ & materiaali meni roskiin :cautious::devil:

Voisin kuvitella sun hiuksia päästäsi repien paheksuneen voimallisesti tilannetta

 
  • Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
Niimpä,oli saanut ohjeet kaappien siivoukseen,mutta eipä kukaan ole käskenyt heittämään valmiita & puolivalmiita pääsiäisaskarteluita & muita roskiin,eipä löydy mistään. Ja hyvin tiesi että ollaan tehty/ tekemässä niitä :(:(

Kaikki vaiva ja työ hukkaan o_O
Lohduttaako yhtään, jos kerton kuinka kauhea päivä mulla on ollut. Menin töihin ja kuulin, kuinka kauhean näköinen olen. Totta se onkin, sain erittäin pahan allergisen reaktion. Puoli naamaa on turvoksissa ja kiva nokkosrokko.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä