Meeppäs ny tekee hiekkalaatikolle hiekkakakkujaHaluat maata Elenan kanssa?
Meeppäs ny tekee hiekkalaatikolle hiekkakakkujaHaluat maata Elenan kanssa?
Mähän sanoin, että sopivasti perwot.Entäs jos mä lopetan kun mikään noista ei osu minuun?
Ei. Yhtään en tunnista itseäni.Mähän sanoin, että sopivasti perwot.
Eikö muka yhtään kolahda?
Et oo tuhmeliini tai ees vähän perwo tai hassu höpöttäjä?Entäs jos mä lopetan kun mikään noista ei osu minuun?
Se kyllä kirjoitetaan welcome.Wellcome
Kiinnostaisi tietää keneltä sinä olet kuullut Ellun ja 'sen toisen palstalaisen' asioista. On tainnut tämä toinen henkilö haukkua Ellua ihmisille seläntakana kun eivät ole ystäviäkään enää...Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
https://kaksplus.fi/threads/hiekkapimppien-hiekkalaatikko-the-ketju.2488875/Kiinnostaisi tietää keneltä sinä olet kuullut Ellun ja 'sen toisen palstalaisen' asioista. On tainnut tämä toinen henkilö haukkua Ellua ihmisille seläntakana kun eivät ole ystäviäkään enää...
Voi helvetti mikä päivä töissä joku neropatti oli siivonnut liiankin hyvin askartelukaapin + lipaston, mun valmiit & puolivalmiit pääsiäisaskartelut mitkä piti tällä ja ensviikolla tehä loppuun &paljon muita askarteluita ja materiaalia heittänyt pois.
Kaikki se aika,työ & materiaali meni roskiin
No melkein teki mieli & samalla huutaa muutama ( sata ) voimasana. Vituttaa kyllä helevetisti.Onneksi ei ollu tyyppi töissä,olis saattanu tulla pieni sanallinen sota,( tai ehkä mielummin repinny tyypin hiukset päästä)Voisin kuvitella sun hiuksia päästäsi repien paheksuneen voimallisesti tilannetta
Mitä ihmettä miksi menee heittää roskiin, ei tajua.No melkein teki mieli & samalla huutaa muutama ( sata ) voimasana. Vituttaa kyllä helevetisti.Onneksi ei ollu tyyppi töissä,olis saattanu tulla pieni sanallinen sota,( tai ehkä mielummin repinny tyypin hiukset päästä)
Niimpä,oli saanut ohjeet kaappien siivoukseen,mutta eipä kukaan ole käskenyt heittämään valmiita & puolivalmiita pääsiäisaskarteluita & muita roskiin,eipä löydy mistään. Ja hyvin tiesi että ollaan tehty/ tekemässä niitäMitä ihmettä miksi menee heittää roskiin, ei tajua.
Lohduttaako yhtään, jos kerton kuinka kauhea päivä mulla on ollut. Menin töihin ja kuulin, kuinka kauhean näköinen olen. Totta se onkin, sain erittäin pahan allergisen reaktion. Puoli naamaa on turvoksissa ja kiva nokkosrokko.Niimpä,oli saanut ohjeet kaappien siivoukseen,mutta eipä kukaan ole käskenyt heittämään valmiita & puolivalmiita pääsiäisaskarteluita & muita roskiin,eipä löydy mistään. Ja hyvin tiesi että ollaan tehty/ tekemässä niitä
Kaikki vaiva ja työ hukkaan