Etkai ihan yksin ole lähdässä? Kai siinä lautalla joku määränpää on?Huomenta!
----vaan vaellusvimma ei hellitä!
Ensimmäinen lautta ja hotelli siis varattu. Saas nähdä minne päädytään.
Vähän ois ensiksi tylsää pakkailupuuhaa edessä.
Pakastekalaa ja jauhelihaa syön. Makkaraa pari kertaa kuukaudessa. Enkö mä varoittanut sua? Saatanan vittu lopeta tuo terveysintoilu. Saisit turpaan jos tavattais.[/QUOTE]
Menee laittoman uhkauksen puolelle ,kannattaa ehkä miettiä mitä laukoo ellei halua jatko seurauksia.
Minä en tiedä mitä olet aiemmin sanonut ja kenelle mutta näin sivusta vain sanon että mieti oikeasti ennen kuin painat lähetä.Tiedän sen. Olen joskus sanonut täällä vielä pahemmin.
Minähän varoitin aikaisemmin.
Oma vika kun ei usko. Mä kielsin paskan jauhamisen.Minä en tiedä mitä olet aiemmin sanonut ja kenelle mutta näin sivusta vain sanon että mieti oikeasti ennen kuin painat lähetä.
Niin, sullahan on kortisonin syömisestä aiheutunut kaihi? Eikö sun kaverit sitä tiedä sitä?Joo, niii, joo
Anna sen jauhaa äläkä provosoiduOma vika kun ei usko. Mä kielsin paskan jauhamisen.
Softy/Boobabe/Boobis - vaimitäniitänytonkaan - kieltäytyi katsomasta linkkejä, kun valitti yskää. Varmaan keuhkojen siirto odotettavissa avuksi sullekin?
Eli kaikilla joilla on yskä joutuu elinsiirtoon?Softy/Boobabe/Boobis - vaimitäniitänytonkaan - kieltäytyi katsomasta linkkejä, kun valitti yskää. Varmaan keuhkojen siirto odotettavissa avuksi sullekin?
Eihän sille mitään muut voikaan
Miksi pitää olla noin ilkeä ja kiusata palstalaisia??!!Niin, sullahan on kortisonin syömisestä aiheutunut kaihi? Eikö sun kaverit sitä tiedä sitä?
Eikö yhtään pelota mennä taas leikkaukseen? Vai onko ne silmät jo leikattu? Tuskin ne sinua taluttaa sitten kun apua todella tarvit----
Eiköhän sun huomionhakusi ny pikkuhiljaa ala riittää.Softy/Boobabe/Boobis - vaimitäniitänytonkaan - kieltäytyi katsomasta linkkejä, kun valitti yskää. Varmaan keuhkojen siirto odotettavissa avuksi sullekin?
Eihän sille mitään muut voikaan
Don't feed the troll, kokeilepa sitä.Ja vielä ihmetellään miksi väki vähenee täällä.
Parempi pysyä poissa.Don't feed the troll, kokeilepa sitä.
Mun naama nuoltiin tänään ihan märäks ja monta kertaa
Kävikkö jossakin etnisessä kaupassa? Kymmenen kilon riisisäkkejä ei oikein Alepasta löyvä?Iltaa Kaupassa käyty. Riisiä 10 kiloa, spagettia 5 kiloa, pastaa 5 kiloa jne.
Ei pitäis ihan heti loppua