Huomenta!
ei sun kavereita kiinnosta noi asiat yhtään
Mitä se tohtori sanoi silloin?
Pala perkele helvetissäHuomenta!
Olen kirjoittanut kauan sitten kortisonista, kun en tiennyt, kuinka olennainen asia se on monen vaivan hoidossa. Carrageenan ja tobacmann- haulla löytyy eläinkokeet vuodelta 1975 asti. Miksi eivät siitä kertonet majurille - vai etkö kuunnellut?
Huomenta
Mun nakki jäykistyi
Jääkaapissa ne oli yöllä jäykistyny jäätyessään, kun ilmeisesti illalla olin tavaraa sieltä ottaessani kädellä kääntäny sen kylmemmäksi säätimestä
Ei tollasia voi puhua ujolle tytölle.
Miten mä arvasin taas tuon.Jääkaapissa ne oli yöllä jäykistyny jäätyessään, kun ilmeisesti illalla olin tavaraa sieltä ottaessani kädellä kääntäny sen kylmemmäksi säätimestä
Niin mullaki, mut mun kaappi on ns. jenkkikaappi, jolloin sieltä tavaraa ottaessani tai inne laittaessani joutuu myös kumartelemaanMiten mä arvasin taas tuon.
Mun jääkaapissa säätönappi on ylhäällä reunassa.
Mä join aamukahvit jo ennen seittemääKai se on noustava ylös jos meinaa saada kahvia.
Mä olen nukkunut taas ilman laitetta. Tokkurainen olo ja nukuin kauemmin.Mä join aamukahvit jo ennen seittemää
Mulla on laite ollu käyttämättömänä kaapissa jo kohta kaks vuottaMä olen nukkunut taas ilman laitetta. Tokkurainen olo ja nukuin kauemmin.
Mun olis vähän niinku pakko käytttää sitä. Eikö sulla ole kurja olo jos et käytä sitä?Mulla on laite ollu käyttämättömänä kaapissa jo kohta kaks vuotta
En ikinä oo osannu nukkuu sen kanssa, ahistava kapineMun olis vähän niinku pakko käytttää sitä. Eikö sulla ole kurja olo jos et käytä sitä?
Mun on pakko nukkua sen kanssa jos haluan voida hyvin. Vieläkin se häiritsee mutta ei voi mitään.En ikinä oo osannu nukkuu sen kanssa, ahistava kapine
No huh! Tupakoidahan niissä ei saa, mutta oletko tupakoinut joskus?Mä en mee semmoseen baariin, missä ei saa keitettyä HK:n blöötä
Kuin niin joudut?Jaahas, netti ei toimi läppärissä.
Joutuu räplää Majuria.
No huh! Tupakoidahan niissä ei saa, mutta oletko tupakoinut joskus?
Vaihdoitko nuuskaan? Siitä onkin hyvä ohjelma arenalla