Reissuun lähdössä? Kivaa matkaa.Pakatu. Kaikki kunnossa.
Paitsi että sataa lunta ja reissun eteläisimmissä maissa ei oikein passaa talvikumeilla joten kesätassut on alla jo.
Reissuun lähdössä? Kivaa matkaa.Pakatu. Kaikki kunnossa.
Paitsi että sataa lunta ja reissun eteläisimmissä maissa ei oikein passaa talvikumeilla joten kesätassut on alla jo.
Heinon tukussa ja sen jälkeen lihakaupassa.Kävikkö jossakin etnisessä kaupassa? Kymmenen kilon riisisäkkejä ei oikein Alepasta löyvä?
Meillä on sellanen ½vuotias koirahoidokki pari päivää ja sydänhän tuon pötkylän kanssa sulaaSiihenkin mä oon syytön
En ollu siellä päinkään ja sitäpaitti naamasi oli valmiiksi nuoltu.Mun naama nuoltiin tänään ihan märäks ja monta kertaa
--- kitkerä haju ei yskittänyt yhtään? Oliko astmalääke käytössä?Ei voi olla totta!
Kahvinkeittimen johto on sulanut yhdestä kohtaa. Osa johdosta oli hellan päällä.
Siitä ei tullut käryä eikä hajua.--- kitkerä haju ei yskittänyt yhtään? Oliko astmalääke käytössä?
Miten s ä h k ö j o h t o voi ikinä jäädä hellalle
Mulle tuli tänään kutsukirje silmäklinikalle, tapaamaan silmätohtorii, kun pitkäaikainen kortisonin syönti (välillä isojakin annoksia) on tehny tuhojaan silmissäni
Linkkipaulan paikka on kellarissa