Tiiät sä mitä uteliaalle kissalle tapahtui?? Tiiätkö tiiätkö??
Mä en nimittäin tiiä, jos keksit mitä sille tapahtui niin viititkö kertoo mullekin??
Tiiät sä mitä uteliaalle kissalle tapahtui?? Tiiätkö tiiätkö??
MuistanSeuraavan kerran muistat sit sitoa
En tiedä. Mulle mitään tapahdu.Tiiät sä mitä uteliaalle kissalle tapahtui?? Tiiätkö tiiätkö??
Mä en nimittäin tiiä, jos keksit mitä sille tapahtui niin viititkö kertoo mullekin??
Mitä pahaa Elena on tehnyt sisäpiiriläisille että te vihaatte häntä niin paljon?Ottaako noin paljon päähän se että sua ei siihen huolittu?
En uskonutkaan et olisit poissa, mut eihän tänne ole pakko kirjoitella muiden kuin majurin ja softyn ym--- ketälienevät?kenenkään on turha kuvitella että olen pysynyt poissa jonkun nykyisen tai entisen palstailijan takia.
jatkakaa keskenänne.
Ainahan sulle sattuu ja tapahtuu Majurin kanssa JA takia vaikka sun mitä ja tätäEn tiedä. Mulle mitään tapahdu.
Ei ole kenenkään pakko kirjoittaa.En uskonutkaan et olisit poissa, mut eihän tänne ole pakko kirjoitella muiden kuin majurin ja softyn ym--- ketälienevät?
Ennen kuin lähdette ulkomaille, muistakaa tämä:
https://www.ulkopolitist.fi/2015/08/27/libanonissa-haisee/
Välillä kinastellaan.No pöh tinkaamista taas..
No anyway, stroganoffia piiitkän kaavan kautta. Eiliseltä jäi kilon kökkäre entrecotea niin teen siitä kun siinä oli kalvoja meleko paljon niin tuossa ne kerkiää sulamaan kokonaan
No höpöhöpö eikä ooKaikkien on pakko kirjoittaa.
Mä ja Ellu ollaan monista asioista ihan eri mieltä.Mitä pahaa Elena on tehnyt sisäpiiriläisille että te vihaatte häntä niin paljon?
Muuten ihan hyvä ehdotus mutku mä en syö makkaraa...en edes sopassa ^^Mä ja Ellu ollaan monista asioista ihan eri mieltä.
Mut ei se sitä tarkoita, et oltais tukkanuottasilla tai että ei sovittais samaan ketjuun.
K u n Ellu joskus kutsuu mut luokseen syämään maggarasoppaa niin en mä epäile, että se olis myrkytettyä.
Avoimen palstan "sisäpiiri" on ajatuksenakin naurettava.
No höpöhöpö eikä oo
Aijaa. Mä teen joskus kun tekee mieli makkaraa.Muuten ihan hyvä ehdotus mutku mä en syö makkaraa...en edes sopassa ^^
Huomattiin.Huomasitteko ketkä kaksi saapuivat samaan aikaan ketjuun?
Mä en voi sietää makkaran koostumusta suussa..sellanen rasvamassa jossain kuoressa ja sitten kitalakeen liiskautuneenaAijaa. Mä teen joskus kun tekee mieli makkaraa.
Ehdotapa sapuska?Muuten ihan hyvä ehdotus mutku mä en syö makkaraa...en edes sopassa ^^
On niitäkin makkaroita jotka sisältää enemmän lihaa.Mä en voi sietää makkaran koostumusta suussa..sellanen rasvamassa jossain kuoressa ja sitten kitalakeen liiskautuneena
Älä ny vaan sano, että sinulla on samanlainen ruokavamma kuin tinkuliinilla?Mä en voi sietää makkaran koostumusta suussa..sellanen rasvamassa jossain kuoressa ja sitten kitalakeen liiskautuneena
Melkein mitä tahansa kalasta...tai riistasta tai sitten kiinalaista chilikanaaEhdotapa sapuska?
Mä olen jokseenkin kaikkiruokainen.
Minä ja aakoo?Huomasitteko ketkä kaksi saapuivat samaan aikaan ketjuun?