Jokohan sitä jaksais nousta sängystä, pukeutua ja mennä päiväkävelylle
Sun tilaisuus on tullutMikään resepti joka alkaa sanoilla "lyyvään nyrkillinen voita kattilaan" ei voi olla huono
Mä ajattelin just sänkyyn menemistä. Väsy iski.Jokohan sitä jaksais nousta sängystä, pukeutua ja mennä päiväkävelylle
Jokohan SE jaksais nousta housuissa, pukeutua ja mennä päiväkävelylle
Sillä samalla oikeudella millä muut on määritelleet mun arvon.Millä oikeudella sinä määrittelet kenenkään arvon?
Ketkä muut? Sinustahan se arvo ja määritelmä on kiinni, miks sä välität niin paljon toisten mielipiteistä? Kyllä mullekin on sanottu susta vaikka mitä, siis jos olet se keneksi sua epäilen, mutta itse mä päätän mitä susta ajattelen...sitä ei tee mun puolesta kukaan toinen.Sillä samalla oikeudella millä muut on määritelleet mun arvon.
Luuletko että kaikki ketjulaiset tekevät noin?Sillä samalla oikeudella millä muut on määritelleet mun arvon.
Tuntuu joo olevan..?Laitoin peukalot pyörimään. Pyyhin tissivaon ja selän. Saakelin pöly on joka paikassa.
En luule. Mutta ne joiden paperit on rypistyneet ovat tehneet niin.Luuletko että kaikki ketjulaiset tekevät noin?
JaaEn luule. Mutta ne joiden paperit on rypistyneet ovat tehneet niin.
Ketkä?Vittu mitä paskaa. Koittakaa jo kasvaa aikuisiks. Tässä sen näkee mistä ne lapset oppii kiusaamisen.Vanhemmiltaan.
Mutt sehän on HEIDÄN vajavaisuutensa ja ongelmansa, ei sinun...anna heidän olla ja tehdä mitä tekevät..ehkä se on parasta mihin he pystyy: Satuttamaan toisia. Sä voit olla parempi ihmisenä, aikuisena...ja toimia toisin. Sillä tavoin sä määrittelet sen kuka olet ja minkälainen ihminen haluat olla.En luule. Mutta ne joiden paperit on rypistyneet ovat tehneet niin.
En tiedä kuka olet enkä viitti arvailla.En luule. Mutta ne joiden paperit on rypistyneet ovat tehneet niin.
Nämä "sisäpiiriläiset" nyt lähinnä jotka nälvivät toisiaan.Ketkä?
Ok. Ketäköhän siihen piirin kuuluu. Utelias vaan.Nämä "sisäpiiriläiset" nyt lähinnä jotka nälvivät toisiaan.
Ei kaikki mustat vakkarit ole poistuneet,osa kyllä käy harvemmin ja muutama harmaana. Eipä ihme kylläMissä kaikki ketjun vakkari mustat ovat ja miksi he poistuivat tai harmaantuivat?
Ketjussahan ne paljastettiin.Ok. Ketäköhän siihen piirin kuuluu. Utelias vaan.
Ihan oikeesti, anna niiden ''sisäpiiriläisten'' tehä sitä sitten, osoita itse olevasi vahvempi ja toimi paremmin.Nämä "sisäpiiriläiset" nyt lähinnä jotka nälvivät toisiaan.
Jaa. Mutta et voi sanoa nikkejä?Ketjussahan ne paljastettiin.
Mitä väliä nimillä oikeesti on? Antaisitte rakkaat hyvät ystävät kalliit jo ollaKetjussahan ne paljastettiin.