Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei, en nyt keksinyt missä muualla tätä miettisin, mutta itsellä siis tilanne, että viikkoja pitäisi olla jo 8+, mutta ultrassa näkyi vain ruskuaispussi ja laajentunut kohtu. Toivoa ei ihan vielä heitetty, parin viikon päästä uusi ultra. Nyt siis se kysymys...tein raskaustestin kun menkat oli kolme päivää myöhässä (tasainen kierto), puhdas nega, sitten tein kun viikon myöhässä, hailua hailumpi haamu ja siitä vielä pari päivää niin tuli jo erotettava viiva, mutta ei selvästikään kontrollin veroinen.

mietinkin, että voiko hidas nousu viitata tuulimunaan...tai sitten tosiaan saanut alkunsa myöhemmin, jota tietenkin nyt toivon! Onko kellään normiraskaudessa tullut viivat noin myöhään? Kohta meen labraan, otetaan verestä hcg... Kiva jos joku osaisi mitään kommentoida, spekulaatiotahan tämä on ja lopullisesti selviää parin viikon päästä, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia :)
 
@KastepisaraInen tikutitko oviksen? jos oletkin ovuloinut esin 1-2 viikkoa myöhässä, niin sillonhan toi vois olla ihan mahdollista, tsemppiä

Tää hätähousu sai hillittyä itsensä ja jätin tänään aamulla testaamatta. nyt kp 24/30 ja dpo 8, äsken tilasin raskauskeijulta 10iu/ml testejä, ja jos ne tulisi huomenna niin la aamulla voisi niillä testata (vaikka onhan mulla kaapissa 3 pc 25iu/ml testiä ja yks cb: plussa testi..)
 
mä en ole noin vahva.. testasin jälleen. tosin vain tunnin rakkoajalla ssillä jotenkin testit loppuneet ja jouduin odottamaan klo 9 ja apteekin avaamista... :D

bongaatteko haikaraa? ylemmässä 3min ja alemmassa 10min prediktor early ja dpo 10. livenä kapea ja vaalean punainen :love: kuva on tosi huono ja rakeinen mutta mutta ... en viitsi käsitelläkään ettei vääristy.
 

Attachments

Hei, en nyt keksinyt missä muualla tätä miettisin, mutta itsellä siis tilanne, että viikkoja pitäisi olla jo 8+, mutta ultrassa näkyi vain ruskuaispussi ja laajentunut kohtu. Toivoa ei ihan vielä heitetty, parin viikon päästä uusi ultra. Nyt siis se kysymys...tein raskaustestin kun menkat oli kolme päivää myöhässä (tasainen kierto), puhdas nega, sitten tein kun viikon myöhässä, hailua hailumpi haamu ja siitä vielä pari päivää niin tuli jo erotettava viiva, mutta ei selvästikään kontrollin veroinen.

mietinkin, että voiko hidas nousu viitata tuulimunaan...tai sitten tosiaan saanut alkunsa myöhemmin, jota tietenkin nyt toivon! Onko kellään normiraskaudessa tullut viivat noin myöhään? Kohta meen labraan, otetaan verestä hcg... Kiva jos joku osaisi mitään kommentoida, spekulaatiotahan tämä on ja lopullisesti selviää parin viikon päästä, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia :)
onko sulla ollut säännöllinen kierto?
 
on ollut tähän asti tasainen 28 päivän kierto...mietin vain kun tuo testi oli niin myöhään vasta positiivinen. Kauhean pitkä aika tuo kaksvi viikkoa, mutta odottetava se vain on. Enkä siis ole tikutellut tai mitään, ennemminkin tuli vähän yllärinä koko raskaus...Iloisena yllärinä kyllä!

Höpsykällä on kyllä viiva <3
 
http://aijaa.com/ZSn3XK :love: mamin puikkotesti. dpo12 oireita ollut dpo6 asti. järkkyä pahoinvointia :D yk7 keskemenon jälkeen ja esikoinen tilauksessa(yritys alkanut tammikuussa 2015)
oon saanut hailuja viivoja jo dpo10 eteenpäin menkkojen pitäis alkaa vasta lauantaina sais kyl pysyä nyt poissa, voi kunpa nyt tämä kestäisi loppuun asti ja marraskuussa saataisiin nyytti syliin :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Toivo on jo menetetty tän kierron suhteen! Ei jaksa enää miettiä et plussais.. ovis liuskat ei oo ikinä ollu niin valkosia kun ne nyt on, enkä r-testeissä nää yhtään mitään..
En tiedä laskisinko dpo:ta 3.3 näkyneestä ovisplussasta (tasavahvat) vai kirkuvat 6.3-> (monta pv näkyi).. vai tapahtukohan ovista ollenkaan. Pitkään oli kaikenlaisia oireita, poltteluja, selkäkipua, nenän tukkosuutta, nännikipua, korvatulehusoiretta muka.. nyt ei ole muuta kun flunssaoireet. Tuskin vuotokaan alkamassa, kun viimekki kuussa käynnisty todennäköisesti teroluteilla (tosi niukka vuoto)..
Laitanpa tän tänne, vaikke tässä mitään nähtävää ole kun 1 kirkuva viiva.
http://aijaa.com/LpMYi5
 
tais mun onni loppua lyhyeen pc ei oo vahvistunut tänään ei yhtään.. hailu viiva on kuitenkin ois pitänyt jo keskiviikon pc testiä olla tummemp jos hormoni ois nousussa..eli taitaa jäädä kemialliseksi tämä :cry:
jossei se nyt edellistä haaleampi ole niin en huolestuisi. hormonin eritykseen kun vaikuttaa niin monet asiat. mä pidän sulle peukkuja (y)

itse en voi käsittää että näen haamun paljain silmin.:ROFLMAO: niin monta testiä olen repinyt ja avannut ja kulkenut liuska kädessä sisällä ja ulkona eri valoissa epätoivoisesti viivan varjoa metsästäen. ja nyt tämä hyppää esiin jo ennen kuin vaaleanliila tausta on edes tasoittunut. rakastan jo nyt tätä tyyppiä. :love: mutta tietenkin pelkään aivan kauheasti, vasta dpo 11, enkä uskalla kertoa kahta ihmistä useammalle vielä hetkeen. silti vaikka juuri tämä päättäisikin irroittaa otteensa, olen onnellinen jo siitä, että tiedän mahdollisuutemme. nyt nautin niin pitkään kuin saan, toivottavasti kaikki 40 vkoa ja ensilumen leijaillessa toivottavasti ihailen tätä kaveria silmin, sormin ja suukoin, ja kuten olen odottanut vastavuoroista viivaa, ryhdyn nyt odottamaan pahoinvointia, liikkeitä, supistuksia, katseen kohdistamista, ensi hymyä... olen aivan sekaisin onnesta. :oops:

tsemppiä kaikille! (y)(y)(y)
 

Attachments

Täällä kun kehtaa kysyä kaikenlaista, niin oletteko tehnee koskaan tutkimusmatkaa omaan kohdunnupukkaanne? Mä joskus huvikseen yritän tutkia siitä tilannetta, mutta taitaa elää omaa elämäänsä.. eilen vielä oli aivan alhaalla ja ajattelin vuotojen alkavan pian, mutta nyt on taas tosi ylhäällä kiinni..
 

Yhteistyössä