Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en tajuu tätä mun mahaa. Aamulla tämä on vähän pienempi, mut sit se turpoo tällain. En osaa sanoa kuinka kauan tää on ollut tällainen. Monta kuukautta. Raskaustesteihin välillä tulee haaleaa viivaa sit puhtaita nega testejä ja sitten taas haaleita viivoja. Viivat ei vahvistu ja maha kasvaa. Ei kehtaa pitää tiukkoja vaatteita. Tai sitten jos joku katsoo tietäväisesti mahaa niin ei muuta kun hymyilee takas. Kumpa oliskin raskausmaha.

 
@Minni-83 mene ihmeessä lääkäriin! ei tuo nyt ihan normaalilta kuullosta et raskaustesteihin tulee välillä hailua viivaa.. tiedän monta tuttua keillä ei oo näkyny testeissä mutta ovat sitten olleetkin raskaana ja heillä on ollut oireita ja ovat sitten verikokeessa käyneet ja veresstä otettu hcg antanut positivisen.
 
@Kinder_Kitty Joo tulee kuukautiset, mut ne on aika niukat. Maha on tuollainen ihan järkyttävä. Ja oon nähnyt synnytysunia. Jalat vähän turpoo ja illalla jalat on hirveen väsyneet, mieliala heittee, joka kuukausi ainakin kerran saan kauheen itkukohtauksen ja se on noloo jos se tulee muualla kun kotona, alaselkä on usein kipee, mahassa on välillä outoja tuntemksia. Pitäis varmaan mennä tämän asian takia lääkärille, jotekin ei oo uskaltanut mennä kun testit välillä haamuu ja sit negaa, jotekin sitä ajattelee että en oo raskaana kun testit tuollaisia.
 
Mä en tajuu tätä mun mahaa. Aamulla tämä on vähän pienempi, mut sit se turpoo tällain. En osaa sanoa kuinka kauan tää on ollut tällainen. Monta kuukautta. Raskaustesteihin välillä tulee haaleaa viivaa sit puhtaita nega testejä ja sitten taas haaleita viivoja. Viivat ei vahvistu ja maha kasvaa. Ei kehtaa pitää tiukkoja vaatteita. Tai sitten jos joku katsoo tietäväisesti mahaa niin ei muuta kun hymyilee takas. Kumpa oliskin raskausmaha.

Aivan kun raskaana olis! Mulla ainaki raskauden edetessä aina ollu tuollasta.. seisomatyössä jalat turpos ei ei mahtunu kengät tai sukat enää.. ja iltasin maha tosiaan ollut paljon isompi kun aamulla. Menehän tutkituttaan!
 
Näkyykö mitään? Antaako Rfsu:n puikko viivanpaikkaa? Alotin terolutit tänään, ei mitään oireita varsinaisesti vuodon alkamisesta.. edellinen tyhjennysvuoto oli 15.2.. ovistestit aivan tyhjiä, ei minkäänlaista toista viivaa :D
 

Yhteistyössä