Softy
4 päivää ja sitten on taas viikon loma.
Täytyy pitää viime vuoden lomat pois.
Täytyy pitää viime vuoden lomat pois.
Se täytyykin tehdä pianElimet voidaan ottaa käyttöön nykylakien mukaan, vaikkei elinluovutustestamenttia olisikaan. Elimiensä käytön voi kieltää vain tekemällä elinten käyttökiellon
Vihainen vanha palli.Luen monesti muuten ton Majurin nikin ihan väärin..nytkin katoin että kukas ihmeen Vihainen vanha pulla tänne on nyt ilmestynyt
Ei se mun kirjoittama ollut. Monta muutakin olen kyllä huomannut, mut enpä viitti aina sanoa erikseen - aika usein siis outuisin sanomaanEn poistu. Vähät mua kiinnostaa ketä sinua kiinnosta ja ketä sinua ei kiinosta. En ole sinun takia täällä.
Mikäs harmittaa?
Sinä oot kyllä aika kiukkunen muija aina.En poistu. Vähät mua kiinnostaa ketä sinua kiinnosta ja ketä sinua ei kiinosta. En ole sinun takia täällä.
Yks asukas joka oli huonossa kunnossa menehtyi mun loman aikana töissä Oli persoonallinen ihminen,välillä halasi ja hymyili tai taputteli olkapäille kun menin töihin,välillä ärhenteli,kyseli aina loman aikana mis olen. Sitä kiintyy joihinkin ihmisiin.Mikäs harmittaa?
Tosi kiukkuinen.Sinä oot kyllä aika kiukkunen muija aina.
Sinä oot kyllä aika kiukkunen muija aina.
Kivaa, kun näkee töllöstä jotain. Ei se maailma sillai pyöri, etä sä näet ja mä näenToi märät säpikkäät telkussa on hauska.
Niin tekee.Yks asukas joka oli huonossa kunnossa menehtyi mun loman aikana töissä Oli persoonallinen ihminen,välillä halasi ja hymyili tai taputteli olkapäille kun menin töihin,välillä ärhenteli,kyseli aina loman aikana mis olen. Sitä kiintyy joihinkin ihmisiin.
Kivaa, kun näkee töllöstä jotain. Ei se maailma sillai pyöri, etä sä näet ja mä näen
Toi märät säpikkäät telkussa on hauska.
No tässä säpikkäitäKivaa, kun näkee töllöstä jotain. Ei se maailma sillai pyöri, etä sä näet ja mä näen
Mitä ilkeää siinä on jos sanoo tosiasian?Tosi kiukkuinen.
Onko pakko sano ilkeästi?
Jep,menehtyminen aina herättää tunteita,vaikka olisikin ihmiselle itselleen helpotus päästä pois.Niin tekee.