Kahvia En tykkää kermasta.Kermaa suupielissä?
Mitenkhän voisin buustata tuota mun miehekkyys arvosanaa palstalla, ku aina saan niin huonot arvostelut.
Auttaskohan, jos ostaisin uudet camo vaatteet? Lumiteräsaappat ja nahkalippiksen?
Auttaiskohan jos oppisin puhumaan niinkuin tuo Kuuloke Esko?
Entä, jos olisin hyvä kokki?
Antakaa mulle nyt niitä neuvoja, vai haluatteko mun pysyvän tammösenä nynnynä lopun elämääni?
Piereskelet ja haiset vanhalle hielle.Mitenkhän voisin buustata tuota mun miehekkyys arvosanaa palstalla, ku aina saan niin huonot arvostelut.
Auttaskohan, jos ostaisin uudet camo vaatteet? Lumiteräsaappat ja nahkalippiksen?
Auttaiskohan jos oppisin puhumaan niinkuin tuo Kuuloke Esko?
Entä, jos olisin hyvä kokki?
Antakaa mulle nyt niitä neuvoja, vai haluatteko mun pysyvän tammösenä nynnynä lopun elämääni?
Halaus,huonosti nukutusta yöstä.Täälläkn huonosti nukkuttu yö. Koko yön heräsin vähän väliä. Mites sokeri noin heittelee?
Toi on kyllä vittumaista,kun ei oo kuitenkaan sairautta eikä siis ole lääkkeitäkään.tuo on muuten ihan hanurista..mullahan heittelee kanssa tosi herkästi sokerit vaikkei pitäis olla mitään diabetestä mutta on vaan tavallista herkemmät sokeritasot...toi todettiin jo lapsena lääkärissä ja nyt aikuisena on tutkittu pariin otteeseen ja totesivat ettei voi lääkitä kun arvot on just sillä rajalla että ei ole sairautta mutta on vaan herkkää..niin herkkää että...omalla kohalla juttu toimii jos syön kellon mukaan mutku ongelma on siinä etten aina muista/jaksa syödä silleen niin sitten saattaa yölläkin herätä vapinaan ja on pakko ottaa vaikka omena.
Halaus sinnekin.Halaus,huonosti nukutusta yöstä.
En tiiä mikä nyt aiheutti tommosen verensokerin hyppelyn. Huono olo meni ohi aamulla ja kun sain otettua aamulääkkeen & syötyä,alkoi verensokeri laskea,aamupäivällä töissä viellä tarkistin,ni oli jo normaali.
Yleensä nousee noin paljon vain jos oon kipee.
Kiitti. Mie taijan lähtee päikkäreille,väsyttääHalaus sinnekin.
Mulla on sama mielessä.Kiitti. Mie taijan lähtee päikkäreille,väsyttää
Miksi? Aikansa kutakin.Pidetäänpä aito ja alkuperäinen ylhäällä.
Miksi? Aikansa kutakin.
Pää kipiä mutta uniapnea tietty syyllinen. Nukuin ilman happea. Mä vedän mustikkaa ja jogurttia naamaan.Päikkärit nukuttu & syöty lasagnea
Päähän koskee veikkaan hormonipäänsärkyä ( menkat alkamassa muutaman päivän sisällä )
Miksi haluat pitää yllä vanhaa ketjua? Miksi olet noin utelias? Jos kukaan ei halua aloittaa uutta ketjua niin mua ei haittaa.Miksi olet noin uudishaluinen ja haluat unohtaa vanhan ketjun?
Kahvia & muutama pala valkosuklaata vadelmamuruillaPää kipiä mutta uniapnea tietty syyllinen. Nukuin ilman happea. Mä vedän mustikkaa ja jogurttia naamaan.
Tässä.No kirjotellaankos sit vanhaan vai uuteen ketjuun ? Mulle on ihan sama kummassa.
Tässä ketjussa on hyvin vähän alkuperäistä "ketjua".Tässä on nyt 14557 sivua, ei saa luovuttaa ja luopua tästä alkuperäisestä.
Iltaa.Iltaa, mitäs täällä on häröilty?