The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mitenkhän voisin buustata tuota mun miehekkyys arvosanaa palstalla, ku aina saan niin huonot arvostelut.
Auttaskohan, jos ostaisin uudet camo vaatteet? Lumiteräsaappat ja nahkalippiksen?
Auttaiskohan jos oppisin puhumaan niinkuin tuo Kuuloke Esko?
Entä, jos olisin hyvä kokki?
Antakaa mulle nyt niitä neuvoja, vai haluatteko mun pysyvän tammösenä nynnynä lopun elämääni?
 
vierailija
Mitenkhän voisin buustata tuota mun miehekkyys arvosanaa palstalla, ku aina saan niin huonot arvostelut.
Auttaskohan, jos ostaisin uudet camo vaatteet? Lumiteräsaappat ja nahkalippiksen?
Auttaiskohan jos oppisin puhumaan niinkuin tuo Kuuloke Esko?
Entä, jos olisin hyvä kokki?
Antakaa mulle nyt niitä neuvoja, vai haluatteko mun pysyvän tammösenä nynnynä lopun elämääni?

Olet toivoton tapaus, siirry käyttämään hametta
 
vierailija
Mitenkhän voisin buustata tuota mun miehekkyys arvosanaa palstalla, ku aina saan niin huonot arvostelut.
Auttaskohan, jos ostaisin uudet camo vaatteet? Lumiteräsaappat ja nahkalippiksen?
Auttaiskohan jos oppisin puhumaan niinkuin tuo Kuuloke Esko?
Entä, jos olisin hyvä kokki?
Antakaa mulle nyt niitä neuvoja, vai haluatteko mun pysyvän tammösenä nynnynä lopun elämääni?
Piereskelet ja haiset vanhalle hielle.
 
Täälläkn huonosti nukkuttu yö. Koko yön heräsin vähän väliä. Mites sokeri noin heittelee? :unsure:
Halaus,huonosti nukutusta yöstä.
En tiiä mikä nyt aiheutti tommosen verensokerin hyppelyn. Huono olo meni ohi aamulla ja kun sain otettua aamulääkkeen & syötyä,alkoi verensokeri laskea,aamupäivällä töissä viellä tarkistin,ni oli jo normaali.

Yleensä nousee noin paljon vain jos oon kipee.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
tuo on muuten ihan hanurista..mullahan heittelee kanssa tosi herkästi sokerit vaikkei pitäis olla mitään diabetestä mutta on vaan tavallista herkemmät sokeritasot...toi todettiin jo lapsena lääkärissä ja nyt aikuisena on tutkittu pariin otteeseen ja totesivat ettei voi lääkitä kun arvot on just sillä rajalla että ei ole sairautta mutta on vaan herkkää..niin herkkää että...omalla kohalla juttu toimii jos syön kellon mukaan mutku ongelma on siinä etten aina muista/jaksa syödä silleen niin sitten saattaa yölläkin herätä vapinaan ja on pakko ottaa vaikka omena.:cautious:
Toi on kyllä vittumaista,kun ei oo kuitenkaan sairautta eikä siis ole lääkkeitäkään.
Mulla on d2, yleensä pysyy hyvin kurissa tablettihoidolla ja ruokavaliolla. Yleensä nousee noin paljon vain sairaana
 
Päikkärit nukuttu & syöty lasagnea :p
Päähän koskee :(o_O veikkaan hormonipäänsärkyä ( menkat alkamassa muutaman päivän sisällä )
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä