Voimia sinnekin.*halaaruttaa*
Tiiän tunteen..täällä pojat ottivat yhteen heti aamusta ja sitä jurpitusta ja olemisen sietämätöntä keveyttä onkin riittänyt...onneksi tirpana on ollut aurinkoisena
Voimia sinnekin.*halaaruttaa*
Tiiän tunteen..täällä pojat ottivat yhteen heti aamusta ja sitä jurpitusta ja olemisen sietämätöntä keveyttä onkin riittänyt...onneksi tirpana on ollut aurinkoisena
Eli lapsi ja mies olis tulossa uudelleenkoulutusleirilleLähetä tänne. Pääsee tiskaan, imuroimaan, lattioita peseen ja korjaan takapihan aidan. Kyl työ opettaa käyttäytyyn.
Kaveri teki noita kerran tupareissaan tässä männä vuonna, puolet salmiakkikossua, puolet kermalikööriä ja siihen tuli vielä kermavaahtoa pinnalle ruiskaus...hyvää se oli, sellanen snapsi vaan Tosin mää tollasia voi ottaa kuin korkeintaan 2 ettei ala verensokerit menemään persiilleenEnpä ole kokeillutkaan ...jotenki kuulostas erikoiselta...mutta jos ottaa toisen snapsun yhteen käpälään ja toisen siihen toiseen niin - mahassahan ne sekaisin menee
Kossua ja likööriä :-xKaveri teki noita kerran tupareissaan tässä männä vuonna, puolet salmiakkikossua, puolet kermalikööriä ja siihen tuli vielä kermavaahtoa pinnalle ruiskaus...hyvää se oli, sellanen snapsi vaan Tosin mää tollasia voi ottaa kuin korkeintaan 2 ettei ala verensokerit menemään persiilleen
Homma selvä. Ilmoita vaan ajankohta. Onko allergioita, eli tehäänkö puuro maitoon vai veteen.Eli lapsi ja mies olis tulossa uudelleenkoulutusleirille
Pöh mittää avaruushöttöö kukaan jaksaStarwars tietysti.
En voi sietää tavallista kossua mutta salmiakkikossu menee pieninä annoksina sillon tällön eli todella harvoinKossua ja likööriä :-x
Aika makee shottihan toi on ja kihahtaa kuuppaseenkin ...Kaveri teki noita kerran tupareissaan tässä männä vuonna, puolet salmiakkikossua, puolet kermalikööriä ja siihen tuli vielä kermavaahtoa pinnalle ruiskaus...hyvää se oli, sellanen snapsi vaan Tosin mää tollasia voi ottaa kuin korkeintaan 2 ettei ala verensokerit menemään persiilleen
Kyllä asianosaiset itsensä tuntevat vaikka teeskentelevät täällä muuta...Ketähän ne kolme on?
Se on nähty. Starwars on parempi. Sitä voi aina katsoa uudestaan.Pöh mittää avaruushöttöö kukaan jaksa
Tuut mun ja Aksun väliin niin katellaan yhessä Carreyn pieruhuumoria
Minne se hävis?Telkkariakaa ei näy
Hö mikäs vika telkkarissa ?Telkkarikaa ei näy
Eekä voeSe on nähty. Starwars on parempi. Sitä voi aina katsoa uudestaan.
Ketkä? Mäki haluun tietää.Kyllä asianosaiset itsensä tuntevat vaikka teeskentelevät täällä muuta...
Fanit voi.Eekä voe
Kuva hävis eilen, just ennen Putouksen finaalia Jossain piuhoissa on talossa nyt vikaa. Korjausta odotellessaMinne se hävis?
Mä muistan joskus vuonna kivi ja nakki kun tuli jotkut mäkihyppykisat ja kotona yrittivät katella niitä kun just viimehetkillä kuva muuttuikin lumisateeks..hyvänen aika sitä meteliä mikä siitä nousKuva hävis eilen, just ennen Putouksen finaalia Jossain piuhoissa on talossa nyt vikaa. Korjausta odotellessa
Toivon pikaista korjausta. Telkku on tärkeä.Kuva hävis eilen, just ennen Putouksen finaalia Jossain piuhoissa on talossa nyt vikaa. Korjausta odotellessa
Voit kuvitella tätä aamua, kun PIKKUKAKKONEN ei näy.Mä muistan joskus vuonna kivi ja nakki kun tuli jotkut mäkihyppykisat ja kotona yrittivät katella niitä kun just viimehetkillä kuva muuttuikin lumisateeks..hyvänen aika sitä meteliä mikä siitä nous
Mulle ainakin. Haluan laittaa sen illalla auki muksun mentyä nukkumaan ja tuuletella korvien väliä. Joudunko mä nyt puhumaan miehelle? Yleensä ei onnistu, kun nukahtaa nojatuoliin.Toivon pikaista korjausta. Telkku on tärkeä.
No voi ei, lapsille toi voi muuten olla tosi kova paikka!Voit kuvitella tätä aamua, kun PIKKUKAKKONEN ei näy.
Meet miehen kainaloon siihen nojatuoliin ja sopotat korviin kaikkea pikkutuhmaa niin ette nuku kumpikaan ensyönäMulle ainakin. Haluan laittaa sen illalla auki muksun mentyä nukkumaan ja tuuletella korvien väliä. Joudunko mä nyt puhumaan miehelle? Yleensä ei onnistu, kun nukahtaa nojatuoliin.