vierailija
Epek harmaana huutelee.Eikö ennää ota etteen?
Epek harmaana huutelee.Eikö ennää ota etteen?
Toki toki mutta...taisit sanoa että sattuu jo jos nostat kahvipaketin olkapäätä ylemmäksi...mitä luulet mitä tapahtuu pensasaidan leikkuussa..?Lääkäritkin on sanonu, että rasittua pitää tiettyyn rajaan asti ja raja loytyy vain kokeilemalla ja se hiljalleen nousee
Miksi? Älä lue jos ketju päähän ottaa.Saisivat poistaa koko ketjun, täysin turha keksintö
Niin voikin tehdä , tapoja on monia. Eikä sen täytteen tarvitse olla mikään sokeriöveri, vähempi on enemmän.Kunnollista kermakakkua joskus? Kakun voi tehdä mantelijauhoon ja makeutukseen riittää luomuhunaja ja banaanisose:
Toki toki mutta...taisit sanoa että sattuu jo jos nostat kahvipaketin olkapäätä ylemmäksi...mitä luulet mitä tapahtuu pensasaidan leikkuussa..?
No, itse toki tiedät mitä teet
Kunhan pidät itestäs huolta..Juu sattuu kyllä, mutta ne voi notkistua työn myötä
Mitä juttuja ja kuka niitä juttuja levittelee toisille??Lähtivät pois kun kuulivat juttuja eräistä palstalaisista...
Kunhan pidät itestäs huolta..
..ja maltillaAinahan mä pidän ja sisulla loppuun asti
Kelejä onkin pidellyt ja aurinko paistanutkik keli kikkeli kik keli kikkeli
Liian rankkaa, ota kevyemmin:Kohta alkaa PUTOUS
Päivällä olin töissä. Väsyttää. Makaan sängyssä kun en jaksa mitään.Missä on Softy, Majuri, Epek...??
Se divetymonoksidi? Alan epäillä, ettet oikeesti oo yhtään perillä ravitsemis- ja terveysasioista tai lisäaineista, kun et taida tietää divetymonoksidin haitoista mitään!Liian rankkaa, ota kevyemmin:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/03/25/kylla-isa-osaa-laiska-vainaa
Mitä juttuja?Lähtivät pois kun kuulivat juttuja eräistä palstalaisista...
Koittakaa nyt tokeentua jo asiasta ja jatkaa elämäänne eteenpäin.Lähtivät pois kun kuulivat juttuja eräistä palstalaisista...
En ole ollut aivopestynä koulussa, kuten esimerkiksi Helekutti täällä aikoinaan hehkutti. On siinä aikaa säästynyt ihan muuhun - vaan enpä olis silloin arvannut, mitä muut käy läpiSe divetymonoksidi? Alan epäillä, ettet oikeesti oo yhtään perillä ravitsemis- ja terveysasioista tai lisäaineista, kun et taida tietää divetymonoksidin haitoista mitään!