Ei ihme ookkaan joskus tuleminen kestää..mie en tuu..siis pääse mihinkää...lagittaa...
Ei ihme ookkaan joskus tuleminen kestää..mie en tuu..siis pääse mihinkää...lagittaa...
Ei ku tää ihan koko palstantekele..paiskoo mua minne sattuu tai sitten jää ihan vaiheeseenTämä ketju vai? En ihmettele miksi.
Ei ihme ookkaan joskus tuleminen kestää
Jaa.Ei ku tää ihan koko palstantekele..paiskoo mua minne sattuu tai sitten jää ihan vaiheeseen
Ei ku tää ihan koko palstantekele..paiskoo mua minne sattuu tai sitten jää ihan vaiheeseen
..no hiukan on kehnot virtaukset täällä..mutta olipa hienot maisemat ! Ja toi vesi elementtinä nyt on vaan niin
Hrrrr--- kas kun en heti hoksinutEi ku tää ihan koko palstantekele..paiskoo mua minne sattuu tai sitten jää ihan vaiheeseen
Mä en oo koskaan täällä pervoillut
Paistan kohta pekonia
Ei sitä illalla syödä. Aamulla pari pakettia ja sit siinä rasvassa paistetaan paahtoleivät ja munat. Siitä sit kasataan leivät ja litra maitoa kyytipojaks.Paistan kohta pekonia
Do dih.. mie ja ellu jäätiin kii.
oispa rahaa et sais pekonia, mut tällä hetkellä ei oo edes pekonipaketin verran euroja hallussaPaistan kohta pekonia
Eiku luulin et Mythago on siellä... Saatan olla väärässä tietysti-..no hiukan on kehnot virtaukset täällä..mutta olipa hienot maisemat ! Ja toi vesi elementtinä nyt on vaan niin
You a very very bad man!