Puhuu nainen joka käy kykkimässä miesten ikkunoiden takana aina kun poliisisediltä pääsee pakoonEllu saattaa koskea kiihkeästi.
HyväKyl mä taidan uskoa ihan ilmankin
Miksi tämän ketjun olet aloittanut?Kyl mä taidan uskoa ihan ilmankin
parempi stalkkeri kuin kiimainen lepakko.Puhuu nainen joka käy kykkimässä miesten ikkunoiden takana aina kun poliisisediltä pääsee pakoon
no Ellu saa vähän koskeeEllu saattaa koskea kiihkeästi.
Mee nyt jonnekin laitokseen laskeen niitä E-koodejaMiksi tämän ketjun olet aloittanut?
Ihan kuin maalaisjärki olis hukkunut porukoilta
Tiedän kyllä hyvät syyt, mutta ne menee kirjesalaisuuden piikkin.
Uskallan kuitenkin sanoa, etten ole ollut väärässäkään.
En ole äänestänyt --- kerran kai, mut en äänestäVaalit tulissa, laita ruletti pyörimään
https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2017
no Ellu saa vähän koskee
Ei kannata nyt koskee ees vähän kun on niin sitkee nuha ja yskä ettei tätä kestä erkkikäänno Ellu saa vähän koskee
Tylsyys, mut nyt sain tonnikalaleipiä nenän eteen joten katoan takavasemmalle \oHyvä
Mikäs sut tänne alamaisten joukkoon toi?
Samoin kohta kunhan tämä ääliövisa loppuu ensin.ja sitten
parempi stalkkeri kuin kiimainen lepakko.
Ei se mitään, mullakin oli just joten tuskin heti uutta tarttuu!Ei kannata nyt koskee ees vähän kun on niin sitkee nuha ja yskä ettei tätä kestä erkkikään
Ei meillä oo. En siis tiedä niistä mitäänMee nyt jonnekin laitokseen laskeen niitä E-koodeja
Mä olen jo sängyssä.Samoin kohta kunhan tämä ääliövisa loppuu ensin.
Olipa hauska tutustuaTylsyys, mut nyt sain tonnikalaleipiä nenän eteen joten katoan takavasemmalle \o
Tämä ketju vai? En ihmettele miksi...mie en tuu..siis pääse mihinkää...lagittaa...