The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Älä kumartele liikoja, tiiä mitä sieltä tuhkaluukusta kohta ilmoille turahtaa :eek::ninja:
Mehän ei tunneta ennestään, enkä ole *tyrkyllä*, mutta tiedoksi tärkeä asia:
"Esimerkiksi hyvin pieni määrä syanidia pysäyttää monien entsyymien toiminnan. Kaikilla näillä entsyymeillä on eräs yhteinen piirre: ne sisältävät rautaa. Epäorgaanisesta kemiasta tunnetaan hyvin, että rauta ja syanidi yhtyvät toisiinsa hyvin lujaksi yhdisteeksi, niin ettei liuokseen jää vapaata rautaa käytännöllisesti katsoen ollenkaan. Syanidi ehkäisee entsyymien toiminnan sitomalla niiden atomit itseensä."
- Ernest Borek v. 1960 kirjassaan "Elämän molekyyli", siv 32 -

Nice to meet you(y)
 
vierailija
Ei tänne voi enää tulla edes käymään, ihan hulluksi mennyt meininki.
No miksi tulitkaan?
Enkä sanonut ettei sais tulla...:sneaky:
Aika muuttaa meitä, eikö?

Olen ollut enempi yhteyksissä viranomaisiin, josta ei tietenkään moni tiedä. Työkalut loppui aina kesken... Mikä sulle on ihan uutta? Tässä vanhaa aikaa:

Seuraava tekstinpätkä ilahdutti helmikuussa 2003: valvontaviranomaisia palkataan lisää. Itse en voi puhua muuta kuin omasta puolestani, joten jokaisen täytyy lähettää itse raporttinsa esimerkiksi lisäaineissa havaitsemistaan haittavaikutuksista. Suosittelen laittamaan postin myös kirjallisena, sillä sähköinen muoto on aina arvaamaton. Puhelimeen taas voidaan vastata aina, että asiaa on tutkittu...

"FT Pirjo-Liisa Penttilä jatkaa kehityspäällikkönä maa- ja metsätalousministeriössä vuoden 2005 loppuun, ja hänen tehtävänsä Elintarvikevirastossa on jaettu eri esittelijöille: allergia-asioita hoitaa erikoissuunnittelija Annika Nurttila, luomuvalvonnasta ja torjunta-aineista vastaa ylitarkastaja Arja Kaiponen ajalla 13.1. - 30.4.2003. Samaksi ajanjaksoksi lisäaineiden valvontaan on nimitetty ylitarkastajaksi DI Marianne Taipale." - Kaari-lehdestä nro 1/2003 -

Tämäkään ei ole hyökkäys, vaan puolustus luonnollisemmasta sairaanhoidosta tai jopa sairauksien ehkäisemisestä - jatkuu kiinnostuneiden kanssa pulinapalstoilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä