Kyllä se parhaimmallaki joskus epäonnistuuTerkkusii saunasta
..on se ihanaa kun löylynhenki hellii ihoa
..mutta ei kuitenkaan tarpeeksi..
Kyllä se parhaimmallaki joskus epäonnistuuTerkkusii saunasta
..on se ihanaa kun löylynhenki hellii ihoa
..mutta ei kuitenkaan tarpeeksi..
Siehän olet nainen? Oletko nähnyt tämän?Toi viesti vaan yllyttää vierailijaa = Paulaa ^^
Mä ostin joskus kengät Huutonetistä ja meni niin vituralleen...anteeksi sanavalinta, tarkoitin toki pimpilleen koko ostos etten sen jälkeen ennää kenkiä sieltä ostellut Piti olla ihan uudet ja olivat niin kuluneet maiharit etten moisia oo ikinä nähnyt, pohjakin rempallaan *edelleen henkisissä raumoissa*Plärännyt olen, huutonettiä.
Ostanut olen, en mitään.
Ajankäyttö, turhaa oli
Rahat säästyiPlärännyt olen, huutonettiä.
Ostanut olen, en mitään.
Ajankäyttö, turhaa oli
Haarat vaahdossa, eikun mitäs kummaa.Kepsiiiis!!!!!*kovaa ja korkeelta*...herranmunjumalani, sä oot oikein henkis!!
..vai jäikö mulla shampoota silmiin kuiteski
Etsin vanhoja tavaroita, kuten kahvipurkkeja yms. Joskus löytää tosi kivoja juttuja. Kenkiä en ostaisi, taudit you knowMä ostin joskus kengät Huutonetistä ja meni niin vituralleen...anteeksi sanavalinta, tarkoitin toki pimpilleen koko ostos etten sen jälkeen ennää kenkiä sieltä ostellut Piti olla ihan uudet ja olivat niin kuluneet maiharit etten moisia oo ikinä nähnyt, pohjakin rempallaan *edelleen henkisissä raumoissa*
...eeeeikä kun oli kyllä ihanaa..mutta..nojoo...Kyllä se parhaimmallaki joskus epäonnistuu
Sanotaan että paremminkin loppuun ajettuhöh, eikös ne vanhat ollu hyvin sisäänajettu jo.
Emmä käytettyjä ostais ittekään ja niiden piti olla täysin uudet, no opinpahan siitä tarkemmaksEtsin vanhoja tavaroita, kuten kahvipurkkeja yms. Joskus löytää tosi kivoja juttuja. Kenkiä en ostaisi, taudit you know
Lunakin heräsi, moi
Aikamoista rallia olet vedellytSanotaan että paremminkin loppuun ajettu
awww...sä oot niin innoissas ketjuuntulemisesta että tulitki sitten ...Haarat vaahdossa, eikun mitäs kummaa.
Kyllä minä nyt ainakin vähän pistäytymään tulin.
Ja toivottavasti annoit negan ja vaadit kaupan purkua?Emmä käytettyjä ostais ittekään ja niiden piti olla täysin uudet, no opinpahan siitä tarkemmaks
Eikös joissakin maissa oo pääsiäispalmu tai joku vastaava?Pohdittiin lapsen Pääsiäistä. Jos jouluna on joulukuusi, niin voisiko olla olemassa myös pääsiäiskuusi
Se on hyvä se, mukavempi köllötellä puhtaan mirrin viekussa.awww...sä oot niin innoissas ketjuuntulemisesta että tulitki sitten ...
..mie oon, nääs, ihan saunaputsi
Palmun oksat kuuluukin Pääsiäiseen. Tulee mieleen vanha koululaulu...aasilla ratsastaa jne.Eikös joissakin maissa oo pääsiäispalmu tai joku vastaava?
annoin joo ja vaadin mutta en muista enää miten siinä sitten kävi...on jo vuosia aikaa siitä.Ja toivottavasti annoit negan ja vaadit kaupan purkua?
Taas se alkaa--- mut sillä on vaan yks intohimo, jota kutsun makkaramaniaksi. En olis ikinä uskonut, että tällaisessa hölmölässä---höh, eikös ne vanhat ollu hyvin sisäänajettu jo.
Lunakin heräsi, moi
Mä opin tänään uuden sanan: Kikkelihevi ja sä kuuntelet sitä juuri nyt