Niin ja moro vuan
No moro, mitä poro?
Niin ja moro vuan
Ketjun aloittajan sopiikin välillä kurkkia onko ketju hengissä.Oli kovin tylsää, niin tulin pitkästä aikaa kurkkimaan.
Mistä sinäkin heti ilmestyit kärkkymään.Ketjun aloittajan sopiikin välillä kurkkia onko ketju hengissä.
Mitä ihmettä on kikkelihevi? Sitä paitsi tuo linkkivalinta on täysin Lunaticin syytä Kyll mää muutakin kuuntelenElena kuuntelee tuommoista kikkeliheviä, tosin naisen laulamana
Oiskohan se sit saunomista ja olutta kun sunnuntaina vasta töihin takasin.
Ihan vapaasti, veikkaan et ei paljoa hetkautaPaheksun olutta
Teräsbetoni on esimerkiksi kikkeliheviäMitä ihmettä on kikkelihevi? Sitä paitsi tuo linkkivalinta on täysin Lunaticin syytä Kyll mää muutakin kuuntelen
Ei kai tässä. Elossa vielä toistaiseksi. Arkea ja paskaa, välillä parempaaNo moro, mitä poro?
jjaaa no emmä sitä kuuntelekkaanTeräsbetoni on esimerkiksi kikkeliheviä
Mun tekee mieli alkaa kasvissyöjäks joka ainut kerta kun nään tällasia kuvia tai sitten kuvia makkaroistaÖrgh
En muista koska viimeks käväsit täällä, mutta reilu vuos sit mä käväsin meilahden hospitaalista hakemassa lisää vauhtia muutaman viikon teholla makoilun kautta ja samalla reissulla mulle vaihdettiin ehjempiä sisuskalujaEi kai tässä. Elossa vielä toistaiseksi. Arkea ja paskaa, välillä parempaa
Päätön taisi tuntea saman - tai sitten teillä on yhteiset sormetMää joskus tiesin yhden Paulan netissä. Sillä oli tapana aikoinaan draamailla suomi24 chateissa. Hirveä ihmisperse oli hän.
Mun tekee mieli alkaa kasvissyöjäks joka ainut kerta kun nään tällasia kuvia tai sitten kuvia makkaroista
En. Oon kyllä harkinnut sitä monesti mutku kalaa ja kanaa ja riistaeläimiä ei edelleenkään lasketa kasvisruoaksiEtkös sä jo oo ollukki pupunruoan pupeltaja?
Mitä ihmettä on kikkelihevi? Sitä paitsi tuo linkkivalinta on täysin Lunaticin syytä Kyll mää muutakin kuuntelen
Ei kannata vaihtaa, kun niillä pysyy terveenä - jos ei siis ennestään ole sairas. Mantelijauhoa sekaan, niin pysyy nälkä loitolla ja iho hyvässä kunnossaEn. Oon kyllä harkinnut sitä monesti mutku kalaa ja kanaa ja riistaeläimiä ei edelleenkään lasketa kasvisruoaksi
Tosta ilmeestä tulee mieleen se yks kauhulehva missä oli se saatanan lapsi...Omen tai joku vastaava
höh, eikös ne vanhat ollu hyvin sisäänajettu jo.En muista koska viimeks käväsit täällä, mutta reilu vuos sit mä käväsin meilahden hospitaalista hakemassa lisää vauhtia muutaman viikon teholla makoilun kautta ja samalla reissulla mulle vaihdettiin ehjempiä sisuskaluja