The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mää joskus tiesin yhden Paulan netissä. Sillä oli tapana aikoinaan draamailla suomi24 chateissa. Hirveä ihmisperse oli hän.
Päätön taisi tuntea saman - tai sitten teillä on yhteiset sormet:D

Mie en ole chateissa ollut koskaan mutta joskus kirjoitin yhdelle tyypille amerikkaan samaan ketjuun TÄMÄHÄN ON TÄYTTÄ PUPPUA! -nimiseen ketjuun. Kumma kyllä ne asiat eivät kelvanneet jollekin muulle, mutta saihan sen muutkin lukea - enkä ole aikoihin katsonut, onko sitä siellä enää. Ihan sama mulle, mutta omilla sivuilla on asioita nykyisin, kun taitaa olla avanneporukka vallassa - netissä ainakin:censored::sick:

Tiedän kyllä, että moni sotkee uskonnon sekaan ja vastustan sitä, sillä nämä asiat eivät ole uskonasioita. ---täällä saattaa tosin olla, mutta ei mun mielestä saa olla.
 
vierailija
En. Oon kyllä harkinnut sitä monesti mutku kalaa ja kanaa ja riistaeläimiä ei edelleenkään lasketa kasvisruoaksi(n)
Ei kannata vaihtaa, kun niillä pysyy terveenä - jos ei siis ennestään ole sairas. Mantelijauhoa sekaan, niin pysyy nälkä loitolla ja iho hyvässä kunnossa(y)

Kolmesta luomukananmunasta ja -kermatilkasta saa hyvän aamiaisen - ilman suolaa, mut lisää luomupersiljaa sekaan, saa sopivasti vihannestakin:)

Mun lapsuudessa sairastamani munuaistulehdus muistuttaa usein siitä olosta sairaana (2kk)... Siksi en voi käsittää, miksi niitä rasitetaan yhä erilisemmilla ja kummallisilla aineilla, joihin elimistö ei ole edes tottunut - eikä esimerkiksi muuntogeenisiin aineksiin tarvitsekaan tottua! Mutta sekaan on tullut jo vuosituhannen alusta uusia tekijöitä, joilla mahtaa olla enemmän painoarvoa? Taloussanomissa lukee ihan selvästi, tässä ja pätkä siitä kiireisimmille:

"-Uusi työni Handelsbankenissa on erittäin mielenkiintoinen kombinaatio lääketiedettä ja bisnestä. Tämä on näköalapaikka tulevaisuuden lääketieteeseen ja lääkehoitoon. Yritysanalyytikkona näkee sellaisia lääkkeitä, jotka ovat nyt kehitteillä ja tulevat käyttöön neljän viiden vuoden kuluttua tai ehkä myöhemminkin. Näköalapaikkana tämä on ehkä parempikin, kuin olla tutkijana jossain yliopistossa, jossa katsotaan hyvin kapeaa sektoria. Tässä tehtävässä sektoria katsotaan laajemmin."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä