vierailija
Good 4 u, tuleepahan kerran vuoteen huljuutettua tussukin oikeen kunnolla.Saatampa hyvinkin käväistä
Good 4 u, tuleepahan kerran vuoteen huljuutettua tussukin oikeen kunnolla.Saatampa hyvinkin käväistä
Meetkö taas uittaa tussuas kylpylään?
Majurin kakattaa, vai mitä?Kakka
Mulla on vähän vastaava ongelma. Teinineiti on näes oivaltanut että mun purkeilla voi piipahtaa. Nyt pitää ostaa uusia ennenko entiset ehtivät vanhentua. Lisäksi se hävytön on alkanut neuvoa mua meikkausjutuissa!Iltaa, jumpassa olin. Suihkun jälkeen ajattelin laittaa kaksi viikkoa sitten ostamaani syväkosteuttavaa kasvovoidetta. Oli 100 ml purkista pohjat jäljellä Pienempi painos toki kysyi lupaa saada myös kokeilla. Enpäs huomannu sanoa, että ei joka ilta ja ei koko kroppaan Penskan nahka on vissiin hyvin kosteutettu tämän jälkeen
Mä sain eilen kommenttia mun kynsistä. Hilekynsilakkaa saanut pienempi painos katseli mun kynsiä ja totes, ettei ne oo niin nätitMulla on vähän vastaava ongelma. Teinineiti on näes oivaltanut että mun purkeilla voi piipahtaa. Nyt pitää ostaa uusia ennenko entiset ehtivät vanhentua. Lisäksi se hävytön on alkanut neuvoa mua meikkausjutuissa!
Tuleekohan märkää kakkaa?Majurin kakattaa, vai mitä?
Huomenna on tiedossa mustaa kakkaa vessareissulla.Iltaa
Mä lankesin ihan hirveetä,mut mikä nautinto
Musta makkara vietteli
Prisman ruokatiskiltä sai 60% alennukselta lämmintä mustaa makkaraa
Kotona piti avata heti pakkaus ja nauttia puolukkahillon kera,mokomat katit meinas viedä mun saaliin
Jooh,varmaankin en kyllä meinaa tarkistaaHuomenna on tiedossa mustaa kakkaa vessareissulla.
Iltaa joo niin on,varsinkin ku en oo pitkiin aikoihin syönny ja viellä lämmintäIltaa
Musta makkara on hyvää.
Ei ollut kuin hämähäkki väärinpäin.
Hyvään tarkoitukseen se on mennyt.Iltaa, jumpassa olin. Suihkun jälkeen ajattelin laittaa kaksi viikkoa sitten ostamaani syväkosteuttavaa kasvovoidetta. Oli 100 ml purkista pohjat jäljellä Pienempi painos toki kysyi lupaa saada myös kokeilla. Enpäs huomannu sanoa, että ei joka ilta ja ei koko kroppaan Penskan nahka on vissiin hyvin kosteutettu tämän jälkeen
torilta puol kiloa ja puol litraa maitoa on oiva lounas.Iltaa joo niin on,varsinkin ku en oo pitkiin aikoihin syönny ja viellä lämmintä
Kyllä sitä kakkaa kuuluu tarkistella aika ajoin näkyykö (huolestuttavia)muutoksia.Jooh,varmaankin en kyllä meinaa tarkistaa