The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa, jumpassa olin. Suihkun jälkeen ajattelin laittaa kaksi viikkoa sitten ostamaani syväkosteuttavaa kasvovoidetta. Oli 100 ml purkista pohjat jäljellä :cautious: Pienempi painos toki kysyi lupaa saada myös kokeilla. Enpäs huomannu sanoa, että ei joka ilta ja ei koko kroppaan :D Penskan nahka on vissiin hyvin kosteutettu tämän jälkeen :D

Iltaa, jumpassa olin. Suihkun jälkeen ajattelin laittaa kaksi viikkoa sitten ostamaani syväkosteuttavaa kasvovoidetta. Oli 100 ml purkista pohjat jäljellä :cautious: Pienempi painos toki kysyi lupaa saada myös kokeilla. Enpäs huomannu sanoa, että ei joka ilta ja ei koko kroppaan :D Penskan nahka on vissiin hyvin kosteutettu tämän jälkeen :D
Mulla on vähän vastaava ongelma. Teinineiti on näes oivaltanut että mun purkeilla voi piipahtaa. Nyt pitää ostaa uusia ennenko entiset ehtivät vanhentua. :cautious: Lisäksi se hävytön on alkanut neuvoa mua meikkausjutuissa! :confused:

Iltaa :)

Mä lankesin :cautious::sneaky::unsure::oops: ihan hirveetä,mut mikä nautinto:rolleyes::whistle::p
Musta makkara vietteli :p

Prisman ruokatiskiltä sai 60% alennukselta lämmintä mustaa makkaraa :geek:

Kotona piti avata heti pakkaus ja nauttia puolukkahillon kera,mokomat katit meinas viedä mun saaliin :eek::cautious:

Ei ollut kuin hämähäkki väärinpäin.
Hyvään tarkoitukseen se on mennyt.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä