The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Miksi ihmiset eivät selvitä näitä asioita keskenään vaan juoruavat toisistaan kuin kylän pahimmat juoruämmät?? Tehkää itsellenne palvelus älkääkä uskoko teille kirjoitettuihin yksityisviesteihin missä haukutaan jotain toista palstalaista! Laittakaa ne viestit niille ihmisille joista teille kirjoitellaan pahaa ja selvittäkää edes miten paljon niihin sisältyy totuutta ennenkuin uskotte kaiken sokeasti!

Niin ja kannattaa muistaa että tänään te olette se uskottu näille ihmisille mutta joku toinen päivä he voivat ihan yhtä hyvin kieroilla teidän selän takana.
 
vierailija
Miksi ihmiset eivät selvitä näitä asioita keskenään vaan juoruavat toisistaan kuin kylän pahimmat juoruämmät?? Tehkää itsellenne palvelus älkääkä uskoko teille kirjoitettuihin yksityisviesteihin missä haukutaan jotain toista palstalaista! Laittakaa ne viestit niille ihmisille joista teille kirjoitellaan pahaa ja selvittäkää edes miten paljon niihin sisältyy totuutta ennenkuin uskotte kaiken sokeasti!

Niin ja kannattaa muistaa että tänään te olette se uskottu näille ihmisille mutta joku toinen päivä he voivat ihan yhtä hyvin kieroilla teidän selän takana.
Samaa mieltä. Halutessani osaan olla vittumainen. Tai vielä pahempaa jos ollaan kasvotusten.
 
vierailija
Kuinka sä jaksat olla niin pahansuopanen eukko? Kenen jalkojen alla maan pitäisi polttaa ja miksi ihmeessä? Kyllähän täällä voijaan alkaa puhumaan totuuksia julki jos niikseen tulee mutta on se helevetti soikoon hyvä asia etten minä ole syntyny naiseksi. Vittu mitä ilkimyksiä te toisillenne osaatte olla.
Spence, ainakin muutama ihminen sai vuoden alussa viestiä missä heitä epäiltiin sellasesta asiasta mihin eivät olleet syyllistyneet ja ne paskanpuhujat saatiin hyvin äkkiä selville. Joten jos sä tahdot puhua kieroilusta niin ole hyvä ja puhu. Kyllä niistä kieroiluista voijjaan alkaa puhumaan mutta tehään se niinkun aikuiset ja lakataan paskanpuhumiset ja selkäänpuukottamiset!

Toistan edellisiä mielipiteitäni: Te naiset ootte ihan vitun käärmeitä toisillenne.
Ehkä olisi parempi näin.
On myös vaihtoehto ottaa yksäreiden vastaanottamiset pois niin eipähän tule/saa yksäreitä keneltäkään.
 
vierailija
Miksi ihmiset eivät selvitä näitä asioita keskenään vaan juoruavat toisistaan kuin kylän pahimmat juoruämmät?? Tehkää itsellenne palvelus älkääkä uskoko teille kirjoitettuihin yksityisviesteihin missä haukutaan jotain toista palstalaista! Laittakaa ne viestit niille ihmisille joista teille kirjoitellaan pahaa ja selvittäkää edes miten paljon niihin sisältyy totuutta ennenkuin uskotte kaiken sokeasti!

Niin ja kannattaa muistaa että tänään te olette se uskottu näille ihmisille mutta joku toinen päivä he voivat ihan yhtä hyvin kieroilla teidän selän takana.
Tämä!
 
vierailija
Ettekö uskalla omalla nikillä kirjoittaa samoja asioita mitä harmaana? Omituista. Reilumpaahan se olisi omalla nikillä asiat kirjoittaa. Ei tarvisi syytellä/epäillä kuka on kukin kirjoittaja. Miksi piiloutua harmaaksi.
 
Päivää ketjuun :love:
Höh taasko täällä tapellaan :unsure::(
Ikävä fiilis täällä,ainakin välillä,mut en kyllä katoa mihinkään kenenkään takia.

Onneksi mua ei oo sotkettu mihinkään sotkuihin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
On muuten todella pahamieli tästä ilmapiiristä täällä nykyään. Tulin tänne palstalle joskus koska täällä tuntui olevan hauskaa, nykyään ihmiset ovat niin täynnä vihaa toinen toisiaan kohtaan, eikä kukaan oikein tunnu edes tietävän mitä toinen on tehnyt pahaa ansaitakseen kaiken kuran niskaansa...tai siitä ei ainakaan suoraan voida keskustella asianosaisten välillä vaan pyydetään kaverit kieroilemaan toisten kustannuksella.
Itse tein virheen ja rakastuin ja sen jälkeen kun molemminpuolinen rakkaus oli ohi mulle kelpasi ystävyyskin. Nyt on ystävyyskin mennyt ja sain syytteet jonka jälkeen välit meni totaalipoikki ilman että pystyin selvittämään mikä syytteistä edes piti paikkaansa ja mikä ei. Nyt on hiivatin kurja olo ja sellainen tunne etten ole ihan tätäkään ansainnut.

Itse olisin edelleenkin valmis sopimaan kaiken ja ihan siis todellakin kaiken, tosin olen pyydellyt viime kuukausien aikana niin paljon jo anteeksi etten ole enää ihan varma edes onko minun syytä pyytää anteeksi enää kun en muuta viimeaikoina ole tehnyt kuin ollut pahoillani ja varovainen.
 
vierailija
Ihan asiaa poika siellä sanoi,ak kirjoittaa pitkiä jorinoita mikä ei edes liity asiaan oli kysymys mistä tahansa.
Helpompi olisi ak:n itse poistua palstalta kuin laittaa kaikki mustalle listalle jossa on kohta kaikki kun mies ei kestä mitään kenenkään sanomisia. Kuitenkin käsittääkseni nämä mustalla listalla olevat näkevät hänen kirjoitukset joten vähän nurinkurista hänen toiminta.
 
Softy
Ihan asiaa poika siellä sanoi,ak kirjoittaa pitkiä jorinoita mikä ei edes liity asiaan oli kysymys mistä tahansa.
Helpompi olisi ak:n itse poistua palstalta kuin laittaa kaikki mustalle listalle jossa on kohta kaikki kun mies ei kestä mitään kenenkään sanomisia. Kuitenkin käsittääkseni nämä mustalla listalla olevat näkevät hänen kirjoitukset joten vähän nurinkurista hänen toiminta.
Mutta silti. Se poistuu joka itse sitä haluaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä