Ei narsistin kanssa voi voittaa muuta kuin poistumalla itse kuvioista. Sillä tavalla narsisti etsii itselleen uuden uhrin ja myrkyttää hänen elämänsä.Jos sen noin näkee niin eikö sit oo narsistille periksiantamista jos poistuu? Mä en ainakaan lähtisi vaan hakkaisin lisää päätäni seinään.
Samaa mieltä. Halutessani osaan olla vittumainen. Tai vielä pahempaa jos ollaan kasvotusten.Miksi ihmiset eivät selvitä näitä asioita keskenään vaan juoruavat toisistaan kuin kylän pahimmat juoruämmät?? Tehkää itsellenne palvelus älkääkä uskoko teille kirjoitettuihin yksityisviesteihin missä haukutaan jotain toista palstalaista! Laittakaa ne viestit niille ihmisille joista teille kirjoitellaan pahaa ja selvittäkää edes miten paljon niihin sisältyy totuutta ennenkuin uskotte kaiken sokeasti!
Niin ja kannattaa muistaa että tänään te olette se uskottu näille ihmisille mutta joku toinen päivä he voivat ihan yhtä hyvin kieroilla teidän selän takana.
Kuinka sä jaksat olla niin pahansuopanen eukko? Kenen jalkojen alla maan pitäisi polttaa ja miksi ihmeessä? Kyllähän täällä voijaan alkaa puhumaan totuuksia julki jos niikseen tulee mutta on se helevetti soikoon hyvä asia etten minä ole syntyny naiseksi. Vittu mitä ilkimyksiä te toisillenne osaatte olla.
Ehkä olisi parempi näin.Spence, ainakin muutama ihminen sai vuoden alussa viestiä missä heitä epäiltiin sellasesta asiasta mihin eivät olleet syyllistyneet ja ne paskanpuhujat saatiin hyvin äkkiä selville. Joten jos sä tahdot puhua kieroilusta niin ole hyvä ja puhu. Kyllä niistä kieroiluista voijjaan alkaa puhumaan mutta tehään se niinkun aikuiset ja lakataan paskanpuhumiset ja selkäänpuukottamiset!
Toistan edellisiä mielipiteitäni: Te naiset ootte ihan vitun käärmeitä toisillenne.
Tämä!Miksi ihmiset eivät selvitä näitä asioita keskenään vaan juoruavat toisistaan kuin kylän pahimmat juoruämmät?? Tehkää itsellenne palvelus älkääkä uskoko teille kirjoitettuihin yksityisviesteihin missä haukutaan jotain toista palstalaista! Laittakaa ne viestit niille ihmisille joista teille kirjoitellaan pahaa ja selvittäkää edes miten paljon niihin sisältyy totuutta ennenkuin uskotte kaiken sokeasti!
Niin ja kannattaa muistaa että tänään te olette se uskottu näille ihmisille mutta joku toinen päivä he voivat ihan yhtä hyvin kieroilla teidän selän takana.
Silloin menettää myös yv:t niiltä joiden kanssa haluaa keskustella ihan asiasta.Ehkä olisi parempi näin.
On myös vaihtoehto ottaa yksäreiden vastaanottamiset pois niin eipähän tule/saa yksäreitä keneltäkään.
Minä en katoa täältä koskaan kenenkään takia.Älkää nyt kaikki taas kadotko jonnekin.
En. EN halua joutua seuraavaksi silmätikku kohteeksi sisäpiirille.Ettekö uskalla omalla nikillä kirjoittaa samoja asioita mitä harmaana? Omituista. Reilumpaahan se olisi omalla nikillä asiat kirjoittaa. Ei tarvisi syytellä/epäillä kuka on kukin kirjoittaja. Miksi piiloutua harmaaksi.
Älä vääristele mun sanomista. En tarkoittanut vittuilua.Ei ole vittuilua jos ihmetellään miksi ak pisti pojan bannilistalle? Ei mitään järjellistä syytä siihenkään.Mies on vain sekaisin kuin käkikello,ilmeisesti.
Kerro sinä sitten keksitkö pojan yöllisistä viesteistä jotain mikä voisi olla syynä että ak teki mitä teki? Minä kun en keksi vaikka kuinka olen lukenut.Älä vääristele mun sanomista. En tarkoittanut vittuilua.
AK ei ole sekaisin. Tyhmää ajatella noin vain sen takia mitä on kirjoittanut tänne.
Hän ei ajatellut mitä sanoi. Jotkut ajatukset on parempi pitää omana tietona. Tämä mun arvailua.Kerro sinä sitten keksitkö pojan yöllisistä viesteistä jotain mikä voisi olla syynä että ak teki mitä teki? Minä kun en keksi vaikka kuinka olen lukenut.
Mutta Poika kirjoitti vaan tulleensa kotiin ja syövänsä pizzaa ja kebabbia? Mitä ajattelemista siihen tarvitaan?Hän ei ajatellut mitä sanoi. Jotkut ajatukset on parempi pitää omana tietona. Tämä mun arvailua.
En puhunut tuosta viestistä. Luuli pojan kirjoittavan viestejä harmaana?Mutta Poika kirjoitti vaan tulleensa kotiin ja syövänsä pizzaa ja kebabbia? Mitä ajattelemista siihen tarvitaan?
Mikä ketju?Tuolta Ilja ketjusta ak nokkiinsa otti.
Mutta silti. Se poistuu joka itse sitä haluaa.Ihan asiaa poika siellä sanoi,ak kirjoittaa pitkiä jorinoita mikä ei edes liity asiaan oli kysymys mistä tahansa.
Helpompi olisi ak:n itse poistua palstalta kuin laittaa kaikki mustalle listalle jossa on kohta kaikki kun mies ei kestä mitään kenenkään sanomisia. Kuitenkin käsittääkseni nämä mustalla listalla olevat näkevät hänen kirjoitukset joten vähän nurinkurista hänen toiminta.