vierailija
Korkeankäyttöasteen naisista kun pysyy erossa niin terveys ja itsekunnioitus säilyy.
Ei mulla muuta!
Ei mulla muuta!
Venttaa viikko tai kaksi niin koputan ovellesi.Onneksi olen matalan käyttöasteen nainen. Josko vihdoin kävis flaksi.
Come to mama.
Laitan kalasoppaa.Venttaa viikko tai kaksi niin koputan ovellesi.
Sillä ehdolla, että luonasi on pyttipannua eikä mitään ituhippihörhöilyä. Saa siellä toki joku kasviskin olla seassa, en ole nirso.
Kuinka NIIN kamalaa.Palvelunako se olis itelle hyväksytympää.Ois kyllä aikamoisen kamalaa joutua käytetyksi. Ja jos olisin joutunut, ois ihan hiitisen hyvä ettei aapeen kaltainen tulisi edes lähelle.
Joten hyvä juttu, aapee! Pysy!
Kuuletko jo koputuksen ovellasi?Laitan kalasoppaa.
Sun kannattaisi pestä suu saippualla.Laittaessasi seuraavan kerran paahtoleipää suuhusi, voit miettiä tätä: sun kätesi on nussitumpi, kuin thaimaalaisen huoratalon transut ja sä syöt suoraan panoreijästä tarjoiltuna. Tuota käyttöastetta ajatellen, sun kannattaisi syödä sen thaimaalaisen transuhuoran persereijästä. Se kun on "vähemän käytetty" käteesi verrattuna.
Kiitos. Luin viestini uudestaan ja ainoa ruma sana oli "perse". Anteeksi. Se korvattakoot pyllyllä.Sun kannattaisi pestä suu saippualla.
Käytetty kuulostaa siltä että mies on nainut kuin tavaraa. Naisen esineellistämistä siis myös.Kuinka NIIN kamalaa.Palvelunako se olis itelle hyväksytympää.