The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuules neitokainen.
Kun mä olin nuorukainen ja jopa sen ikäinen, että mulla oli ajokortti taskussa niin mä olin h i r m u i s e n ujo. Yksinkertaisesti en uskaltanut sanoa tykkäämälleni tytölle, että "tykkään sinusta". Ja oli lukematon määrä tilaisuuksia sanoa niin ja väitän, että muutama olisi saattanut sanoa "niin minäkin sinusta".

Sit "isoppojat" opetti. Se on rohkea joka rokan syö. Eikä edes tartte olla ritarirohkea vaan riittää, että näyttelee semmoista. Pari vuotta myöhemmin sit törmäsin lasteni äitiin ja häneltä meni 23 vuotta ennen kuin bluffini paljastui.

Nykyään kun en hirveesti ujostele niin tilaisuuksia sanoa nuo maagiset sanat on aina vaan harvemmin. Itse asiassa niitä ei ole. Harmittaa mutta minkäs teet?

Ihan palstalta voi päätellä, että Majurilan ovi ei aukea kenelle tahansa. Mutta jos sinä koputat oveen niin se on auki 24/7 eikä sinun tarvitse kuin kysyä, että "mitäs laitetaan tänään ruoaksi"?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Partsini alapuolella oli äsken lauma junioreita.
Murehtivat suuresti polkupyörän lukitsemista.
Itse mielessäni hämmästelin kuinka monta "vittu"- sanaa yhden polkupyörän lukitseminen vaatii?

En lopulta malttanut mieltäni vaan sanoin, että fillari pysyy partsini alla vaikka kuukauden lukitsemattakin eikä sitä kukaan vie.
Ei varkaat tänne asti eksy. Paitsi jos kyttäävät tiettyä pyörää jolloin tilanne on toinen.
 
Softy
Kuules neitokainen.
Kun mä olin nuorukainen ja jopa sen ikäinen, että mulla oli ajokortti taskussa niin mä olin h i r m u i s e n ujo. Yksinkertaisesti en uskaltanut sanoa tykkäämälleni tytölle, että "tykkään sinusta". Ja oli lukematon määrä tilaisuuksia sanoa niin ja väitän, että muutama olisi saattanut sanoa "niin minäkin sinusta".

Sit "isoppojat" opetti. Se on rohkea joka rokan syö. Eikä edes tartte olla ritarirohkea vaan riittää, että näyttelee semmoista. Pari vuotta myöhemmin sit törmäsin lasteni äitiin ja häneltä meni 23 vuotta ennen kuin bluffini paljastui.

Nykyään kun en hirveesti ujostele niin tilaisuuksia sanoa nuo maagiset sanat on aina vaan harvemmin. Itse asiassa niitä ei ole. Harmittaa mutta minkäs teet?

Ihan palstalta voi päätellä, että Majurilan ovi ei aukea kenelle tahansa. Mutta jos sinä koputat oveen niin se on auki 24/7 eikä sinun tarvitse kuin kysyä, että "mitäs laitetaan tänään ruoaksi"?
Entä jos tykkäämiset ei kohtaa? En pidä siitä että mua yritetään "naittaa".
 
Heii!

Oon istunut koko aamupäivän autossa. Nyt perillä. Vähän hiihtoa tai jotain, sit uimaan ja porealtaaseen lillumaan, lisää hiihtoa tai hyppyjä tai mitä lie, sapuskaa ja yöllä toivottavasti kuulen susien ulvontaa.

Jälkimmäisen takia mä halusin reissuun. Mies taas ulkoiluttamaan uutta autoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä