Nnohh uskikset, löytyyks tääki eksoplaneettalöytö jo ihan varmana ennakkotietona raamatust?

Milloin Jeesus meni taivaaseen? Ei suinkaan sinä päivänä, kun koki ristinkuoleman, vaan nousi ylös seuraavana sunnuntaina. "En minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö"(Joh. 20:17), kuten hän Marialle sanoi ennen taivaaseen astumista.
Pitää muistaa myös että "se on täytetty", eli tie Taivaaseen oli auki siitä sekunnista kun Jeesus kuoli.

En tiedä kävikö Jeesus Taivaassa sen 33 vuoden aikana mitä eli ja sen kolmen kuolemanjälkeisen päivän aikana, mut kyllä siellä ristinryövärillä ainaki Isä ja Pyhä Henki oli vastassa vastaanottokomiteassa. (y)

Homma menee niin että kun niitä kolmea persoonaa ei voi KOSKAAN erottaa irti toisistaan. Eli joka paikassa missä yksi heistä toimii, toimii 2 muutakin.

"Kiva" jeppe, jota jotkut palvoo :(
  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

• 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

• Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

• Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

• Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

• Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."

• 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
Hitto soikoo, krissejen jumpe onki isisläine, opettaa ihmissyöntii !!!!!!!

Esko paiskais tommosen sarjamurhaajarikollisen rottii kuhisevaan tyrmään vedel ja ehtoollisleiväl :LOL:
Mitäs jos laittaisit "amalekilaiset" ym.tilalle sanan ISIS? Jos Isiksen suojia pommitetaan tai tulisi maasota jossa lapsiakin kuolee (lapset muuten pääsee uskonnosta riippumatta aina kuoltuaan Taivaaseen), niin eikö länsimaat olisi tyytyväisiä kuitenkin että Isis nujerrettiin?
Lapsissa ja teineissä on lisäksi sotilaita.

Jumalageeni

Jumalageeni koskee oletusta uskonnollisuutta ohjaavista geeneistä. Geenitutkija Dean Hamerin mukaan uskonnollisuus ja käsitykset jumalasta ovat aivojen kemiallisten prosessien tulosta.

Hänen mukaansa uskonnollisuutta ohjaa VMAT2-geeni, josta on olemassa kaksi erilaista muunnosta. Toinen muunnos on Hamerin tutkimusten mukaan huomattavasti yleisempi henkisesti suuntautuneilla ihmisillä kuin toinen.[1] Ihmisen genomiprojektin (HUGO) johtaja Francis Collins on populaarikirjassaan "The Language of God - A Scientist Presents Evidence for Belief" (2007, Pocket Books, Simon & Schuster, UK) kritisoinut erittäin voimakkaasti nimenomaan Hamerin sensaationhakuista, tiedelehdissä julkaisematonta ja toistamatonta tutkimusta ko. VMAT2 (SLC18A2) -geenialueen polymorfiaa tuntien.

Erityisesti Collins kritisoi sitä, että mm. Time-lehti nosti God Gene -kirjan etusivun jutuksensa. Scientific American -lehden kuvaavampaa otsikkoa lainaten hän nimesi kirjan: "A Gene That Accounts for Less Than One Percent of the Variance found in Scores on Psychological Questionnaires Designed to Measure a Factor Called Self-Transcendence, Which Can Signify Everything from Belonging to the Green Party to Believing in ESP, According to One Unpublished, Unreplicated Study."

Jos johonki, ni Esko uskoo tohon jumalgeeniin. Ihan mahotont selittää mitää uskiksille, kaikki sadut, ihan kaikki uppoo, kunha vaan omat joukot satuilee. Se geeni estää kriittisen ajattelun, niinkun on nähty
Miten selität kun 2 tai useampi ihminen näkee saman näyn?
Mun tutulle pariskunnalle ilmestyi Jeesus joka jutteli niitä näitä.

vierailija
Pitää muistaa myös että "se on täytetty", eli tie Taivaaseen oli auki siitä sekunnista kun Jeesus kuoli.

En tiedä kävikö Jeesus Taivaassa sen 33 vuoden aikana mitä eli ja sen kolmen kuolemanjälkeisen päivän aikana, mut kyllä siellä ristinryövärillä ainaki Isä ja Pyhä Henki oli vastassa vastaanottokomiteassa. (y)

Homma menee niin että kun niitä kolmea persoonaa ei voi KOSKAAN erottaa irti toisistaan. Eli joka paikassa missä yksi heistä toimii, toimii 2 muutakin.
Tie taivaaseen oli auki, mutta Jeesus nousi ylös kuolleista kolmantena päivänä, ei silloin, kun kuoli ristillä. Ja Koska Jeesus on Jumala, voi hän tietysti kulkea miten tahtoo, ihminen ei.

Ryövärille Jeesus lupasi paikan paratiisissa ja on hänetkin viimeisenä päivänä herättävä haudastaan.

Tie taivaaseen oli auki, mutta Jeesus nousi ylös kuolleista kolmantena päivänä, ei silloin, kun kuoli ristillä. Ja Koska Jeesus on Jumala, voi hän tietysti kulkea miten tahtoo, ihminen ei.

Ryövärille Jeesus lupasi paikan paratiisissa ja on hänetkin viimeisenä päivänä herättävä haudastaan.
Huoh. Jeesus muuten ei lojunut edes haudassaan vaan kävi esmes tuonelassa saarnaamassa sen kolmen päivän ajan.
Lasarus, Paavalin Taivas-matka?

vierailija
Huoh. Jeesus muuten ei lojunut edes haudassaan vaan kävi esmes tuonelassa saarnaamassa sen kolmen päivän ajan.
Lasarus, Paavalin Taivas-matka?
Olen jo vastannut, Jeesuksen sanat merkitsevät enemmän, kuin yhden Paavalin, jonka itsekin sanot erehtyneen.

Jeesus Jumalana voi kulkea miten tahtoo, ihminen ei. Mutta kuten hän Marialle sanoi, hän ei ollut vielä mennyt Isän luo. Sinne hän meni vasta kolmantena päivänä. Joten kyllä Jeesus sanoi, "Tänä päivänä sanon sinulle, että olet kanssani paratiisissa" ei "Olet kanssani paratiisissa tänä päivänä". Ihan selkeä juttu,

vierailija
No jos mun mies sanoisi että tuossa on Jeesus enkä mä näkisi mitään, niin en mä saisi tarkkaa kuvaa ja ääntä pääkopallani aikaan.

Muutama vuosi sitten näki 5-6 eri henkilöä ison enkelin ja tekstiä metsän laidassa Alavuden ja Virtojen välillä, autot pysähtyi sen takia.
Tuo enkeli-tarina on jo todistettu valheeksi. Samaan aikaan kun tämä..seurue "näki" enkelin, oli tämä jutusta kertonut kotona päivittämässä facebookkiaan. Googleta hieman, niin voit lukea huijauksesta ihan itse.

Kyllä saisit, kun olisit oikeassa moodissa psykoosille. Siksi sitä psykoosiksi sanotaankin. Ihan tavallista uskonnollisissa harhoissa.

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Mun pitää nyt kolmen palstapäivän jälkeen nousta ylös. Ja tehdä jotain muutakin.:rolleyes:

Laitan pari videota, lisää löytyy youtubesta. Surffari Ian McCormack oli 15-20 min.kuolleena ja kävi Taivaassa (käväisi nopsaan helvetissäkin). Ihana tarina.

http://www.tv7.fi/vod/player/11794/

Myanmarilainen buddhalaismunkki oli malarian takia kuolleena 3 päivää, kävi molemmissa paikoissa.

Soronoo.

Tuo enkeli-tarina on jo todistettu valheeksi. Samaan aikaan kun tämä..seurue "näki" enkelin, oli tämä jutusta kertonut kotona päivittämässä facebookkiaan. Googleta hieman, niin voit lukea huijauksesta ihan itse.

Kyllä saisit, kun olisit oikeassa moodissa psykoosille. Siksi sitä psykoosiksi sanotaankin. Ihan tavallista uskonnollisissa harhoissa.
Hengellisiin näkyihin ei tarvita psykoosia, ilmestys tulee jos on tullakseen. Mä olen nähnyt ilmetyksiä silloin kun olen ajatellut arkisia asioita ja ollut hyvissä sielun ja ruumiin voimissa.

Sen kyllä lisään että huijareita myös on noissa Taivas-turisteissa. Lasten kertomukset on aina arveluttavia, ne on voineet imeä vaikutteita vanhemmiltaan. Eräs nuori perui oman lapsena antamansa todistuksen sanoen, että huijasi kaikkia.

Mutta jonkun aikuisen ateistin/toisenuskoisen taivas-matka on todennäköisemmin totta, koska semmoisella ei ole mitään tarvetta todistella muille että Raamattu on totta.

vierailija
Mun pitää nyt kolmen palstapäivän jälkeen nousta ylös. Ja tehdä jotain muutakin.:rolleyes:

Laitan pari videota, lisää löytyy youtubesta. Surffari Ian McCormack oli 15-20 min.kuolleena ja kävi Taivaassa (käväisi nopsaan helvetissäkin). Ihana tarina.

Myanmarilainen buddhalaismunkki oli malarian takia kuolleena 3 päivää, kävi molemmissa paikoissa.

Youtube vs. Raamattu.. Eksyttäjä sinä olet, jos näitä tosissasi levität.

Soronoo.

vierailija

Soronoo.
Youtube vs. Raamattu.. Eksyttäjä sinä olet, jos näitä tosissasi levität.

Googleta se enkeli-tarina, niin voit todeta sen itsekin valheeksi.

Se, minkä sinä tulkitset ilmestykseksi, ei sitä välttämättä ole.
Mä olen nähnyt ilmestyksiä jotka ovat toteutuneet.
Kyllä mä sen verran tunnen omaa pääkoppaani että tiedän mikä on omaa tuotosta ja mikä ei.

Jumalan antama kuva on yllättävä. Se on tarkka ja selkeä, se tulee tietoisuuteen kaiken "päälle"katseltavaksi ja otetaan sit pois, ikäänkuin uutisissa menee joskus semmoinen palkki yläreunassa jos vaikka joku kemikaalirekka on kaatunut ym.

Mulle on nykyinen kotiseutuni näytetty asuessani lapsena toisella puolella Suomea, työpaikkani on kerrottu etukäteen aikoja sitten (en muistanut sitä vanhaa profetiaa sinne hakiessani)...onhan näitä.

vierailija
Mä olen nähnyt ilmestyksiä jotka ovat toteutuneet.
Kyllä mä sen verran tunnen omaa pääkoppaani että tiedän mikä on omaa tuotosta ja mikä ei.

Jumalan antama kuva on yllättävä. Se on tarkka ja selkeä, se tulee tietoisuuteen kaiken "päälle"katseltavaksi ja otetaan sit pois, ikäänkuin uutisissa menee joskus semmoinen palkki yläreunassa jos vaikka joku kemikaalirekka on kaatunut ym.
Tästähän meillä on vain sinun sanasi. Kerro seuraavan ilmestyksen saatuasi se tänne, niin katsotaan miten se toteutuu. Mutta ethän sinä voi, koska >tähän erilaisia tekosyitä<.

vierailija
Sä joka sanot mua eksyttäjäksi, niin olet varmaan itsekin jonkin sortin uskova ja Raamattusi monipuolisesti tunteva? Saanko kysyä mihin seurakuntaan kuulut?

Äläpä piiloudu harmailun taakse, jos kerran sanot mua eksyttäjäksi niin olet velvollinen kertomaan oman agendasi.
Minä kerron mitä Raamattu sanoo ihan ilman tulkintoja, sinun puheissasi toistuu "luultavasti" "ehkä" "luulisin" ja muuta mutua.

vierailija
Huoh. En valehtele.
Tunnistettavuussyistä en kerro täällä, koska ne on liittyneet omaan tai tuttujeni elämään. Yv:nä voin laittaa.
Mulla ei ole tänne mustaa nikkiä, mutta jospa vaikka nimimerkki Aivan Sama suostuu välittäjäksi? Laitat hänelle seuraavan näkysi ja hän voi sitten kertoa toteutuiko se.

Tai sitten voit laittaa tähän jonkun sp-osoitteesi, josta sinua ei tunnista ja kirjoitan sinulle siihen. Voidaan alkaa mailikamuiksi!

Minä kerron mitä Raamattu sanoo ihan ilman tulkintoja, sinun puheissasi toistuu "luultavasti" "ehkä" "luulisin" ja muuta mutua.
Sulla on näköjään 1-2 Raamatun kohtaa joita jankkaat kun olet ne jostain kuullut, mutta kun Raamattu pitää tuntea läpikotaisin.
Mitäs jos mä laitan vastakkaisia Raamatun kohtia?

Tiesitkö että siellä voi olla vaikka samassa luvussa 2 toisilleen vastakkaista lausetta? Niiden pohjalta pitää muodostaa teologia. Raamattu aina selittää itse itsensä.

Sori vaan, mut suurin osa tavisteologeista on sun oppia vastaan.

Mulla ei ole tänne mustaa nikkiä, mutta jospa vaikka nimimerkki Aivan Sama suostuu välittäjäksi? Laitat hänelle seuraavan näkysi ja hän voi sitten kertoa toteutuiko se.

Tai sitten voit laittaa tähän jonkun sp-osoitteesi, josta sinua ei tunnista ja kirjoitan sinulle siihen. Voidaan alkaa mailikamuiksi!
Tai mitäpä jos ihan rekkautuisit. Kerran se kirpasee.

Yhteistyössä