V
vierailija
Vieras
Pihamaasto on täällä märällä ja erityisesti keväällä tosi sotkevan savinen ja kanganpintaiset vaatteet on vaikea saada puhtaaksi. Lapset ovat siis joutuneet käyttämään kotonakin aika usein noita muovipintaisia kuravaatteita, jotka saa helpommin puhtaaksi savesta, ja ovat kyllä ihan kiltisti niitä pukeneetkin. Nyt vanhin on kuitenkin jo kolmasluokkalainen ja mietin, että mitä pihavaatetta tuolle nyt voisi hankkia. On kuitenkin jo selvästi isompi, mutta kuitenkin pihaleikkejä tekee nuorempien sisarusten kanssa kuten ennenkin. On kyllä sillain ihan kiltti ja tottelevainen, että kyllä varmaan suostuisi edelleen laittamaan kuravaatteet, mutta toisaalta kai vaatteita pitäisi iän mukaankin vähän miettiä?