B
bad bad
Vieras
Olen lukenut jostain ja myös kaverilta kuullut kommentin, että kouluikäisille ei saisi enää hankkia kuravaatteita edes kotikäyttöön. Onko tosiaan näin? Kun on kolme vilkasta ulkoilijaa (eskarilainen, toka- ja kolmasluokkalainen), jotka yhdessä remuavat pihalla monta tuntia päivässä/illassa ja piha on näillä keleillä ihan hirmuisen sottaava, niin kyllä kuravaatteet on oikeasti ihan iso apu (eikä vain hysteerisen äidin nipottamista). Kuravaatteilla tarkoitan tässä peruskumisaappaita, Rukan henkselihousuja ja kurarukkasia. Eskarilainen käyttää noita myös eskarissa, mutta muut vain vapaa-aikana.
Voisiko joku ihan ystävällisesti ja pilkkaamatta kommentoida?
Voisiko joku ihan ystävällisesti ja pilkkaamatta kommentoida?