Iltaa taustaluurailija*puskis*Iltaa
Kai pojat ovat lähes kaiken lukeneet aikoinaan. Tai ainakin kirjoja selkä vääränä raahattiin... Tarinoita maailman reunalta oli jopa musta kiva, tosin niistä jäi iäinen kohverinmakkarakaipuu. Nii, ja Pratchetit! Niitä oli kiva hekotella aurinkoa ottaessa.Lukeeko Roosan lapset muutakin fantasiaa? Maameri-kirjat sekä Pimeä nousee -sarja on kivoja.
Katsopa tuo----Mä jo ennen syöpää pohdin että joku mulla on kun usein sattuu ilman järkevää syytä. Reuma, fibromyalgia, kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku. Nyt listalle pääsee jonkinlainen lisämunuaisen toimintahäiriökin.
Saas nähdä sit..
..kun on hyvä mieli ja masukin täynnä, maistuu unikinIltapalaksi oli kinkkuquesadillaa paprikakastikkeen kanssa. Siis kaikki oli sielä välissä. Tortillat tehtiin ite lasten kanssa.
Nam!
............se ei tää hattarallisuus eikä hörhöpöwwöys taija tuoda pointseja....Päivää kettinkiin.
Oletteko muistaneet olla tuhmia?
Tottakai tuo. Paljon pointseja.............se ei tää hattarallisuus eikä hörhöpöwwöys taija tuoda pointseja....
..no ei tarvii kertoa Joulupukille...kyllä toi jo tähän päivään mennessä tietää mun tuhmuuskertoimeni...Tottakai tuo. Paljon pointseja.
Mut milloin ootte olleet kiltisti niin kertokaa Joulupukille.
Milloin tuhmeloitte niin kertokaa mulle.
Lääh!
ÖitäMä lähden kalastelemaan unikuvia
Sitten kun on sun aikas, niin..nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*
Ja sinäkö niitä jakelet nyt eteenpäin?Tottakai tuo. Paljon pointseja.
Mut milloin ootte olleet kiltisti niin kertokaa Joulupukille.
Milloin tuhmeloitte niin kertokaa mulle.
Lääh!
abc-kahvi on ainakin meilläpäin Mundoa, sitä ihanaa luomua. Siihen täytyy olla luomutäysmaitoa, eikä mitään rasvatonta kurria.Aamupäivää!
Pare fiilis kuin eilen. Labraan pääsi jopa etuajassa, abcin kahvi oli harvinaisen hyvää ja verottaja muisti viimein kymppitonnien alv-palautuksilla.
Seuraava tovi siis kuluu laskuja maksellen...