The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii!

Aamu alkoi ihan vitulleen. Labra-aika peruttiin kun oltiin melkis perillä. Huomenna sit uusi yritys isompaan kaupunkiin ko ei tän tuppukylän toimipisteestä saanut enää aamuaikoja. Ja se on muuten perseestä, koko Terveystalo on ihan persestä. Heidän syy ja kun kerran peruivat niin oisivat saaneet korvaukseksi järkätä mulle tänne ajan huomisaamuun. Neulantökkäyksessä ja neljän putkilon herutuksessa ei montaa minuuttia mene.

Tän vitutuksen kanssa on taatusti kortisolitasot pilvissä vielä viikon päästä. :mad:
 
...siunattua Pikkukakkosta(loppuminuutit tosin nyt menossa), taikinaterapointia(sämpylöitä tulossa hurjasti), murkkuikäisen elämisen sietämätöntä keveyttä, yhden sähikäisen jänskäpänskätyskimpoilua, orastavaa nessuvaroitusta(kuinkas muutenkaan - hiihtolomaa odotellessa..)....

Uusi viikko hei korkattu :)!! Mulla sukkelasti, toivottavasti sulla myös hyvissä merkeissä (y)...

Hiien liukasta muuten ulkona, aamulla melkein heti ulko- ovella rähmälleen mutta tuurillaan ne laivatkin :rolleyes::D....muutoin kivan pirtsakka talvipäivä :)


Mutta otetaan rennosti iltaa vastaan :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hiihtolomalaista on hemmoteltu kassillisella kirjoja ❤ Nyt on mun vuoro.
...voi teitä murusia:love:...

Muuten, jokapäivä on hyvä hemmottelupäivä :). Ohimennen voi viljellä runsaasti hipaisuja...pitkiä samettisia katseita...ihania ylläriviestejä puhelimeen tai takin taskuun...hartioiden hieromista...kainaloisena olemista...ne pienet mutta merkitykselliset jutut :love:...
 
Käytiin kirjastossa. Pikkuneiti löysi puuttuvan soturi-kissat-kirjan ja mä sain kirotun lapsen. Hiukka kyl ärsyttää ko se on tolleen näytelmätyyliin kirjoitettu. Joku Minna Canthkin oli muinoin jäädä pöydälle ihan vaan siksi!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä