Sinun pitää hakea lääke apteekistaHuomenii!
Tän vitutuksen kanssa on taatusti kortisolitasot pilvissä vielä viikon päästä.
Ota kaffetta, se piristääVäsyttää......
Tarkoititko tosiaan tänne tuon tiedon?3 tuntia 15 minuuttia
Et oo tosissasMulla nivelet huutaa tänää hoosiannaa, kiitos siitä kuuluu n i v e l p s o r i l l e
Totta, kun haluaisi vaan oireille löytää syyn. Siinä vaiheessa syy olis helpottavampi tieto kuin että ei löydy vikaa.
Mikäs pöpö sinne iski, paranemisia koko porukalle.Jahas. Nopeita tilanteita ja muutoksia.
Sairastupaa eli runsaasti TLC- hoitoa tarjolla...
Mitä ilmeisimmin joku räkistauti. Nopeesti tulla tupsahti, hiukan dedä diiskuddaa mutta kuume pompsahti paikalle... Kiitos, kyllä tää tauti kaadetaan kumoon...josko menis yhden potilaan voimin*kopkop koputtaa omaa puupääkköstään*Mikäs pöpö sinne iski, paranemisia koko porukalle.
Nauti, nainen,nauti...mister toffonen on asian ytimessä...Ja jäätelöä. Sitä ennen valkosipulikanapataa. Sitä ennen lasi viiniä. Örpf, mies hemmottelee.
Hiihtolomalaista on hemmoteltu kassillisella kirjoja Nyt on mun vuoro.Nauti, nainen,nauti...mister toffonen on asian ytimessä...
...voi teitä murusia...Hiihtolomalaista on hemmoteltu kassillisella kirjoja Nyt on mun vuoro.
Piti heti googlettaa, mikä on soturikissatKäytiin kirjastossa. Pikkuneiti löysi puuttuvan soturi-kissat-kirjan ja mä sain kirotun lapsen. Hiukka kyl ärsyttää ko se on tolleen näytelmätyyliin kirjoitettu. Joku Minna Canthkin oli muinoin jäädä pöydälle ihan vaan siksi!