Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti!
Mulla sitten ovisplussa tuli tikkuun eilen (tänä aamuna oli jo haaleampi) ja nyt musta tuntuu, että mentiin pikavauhdilla tämä ovis
, kun illalla myöhään tuntui parin tunnin ajan oikein todella voimakasta jomotusta oikeassa munasarjassa (juurikin sillä puolella, missä maanantaina näkyi 14mm johtofolli) ja tänään aamulla oli lämpö jo hieman kohonnut
. Olen kyllä lukenut, että monet ovat kokeneet kivuliaan ovulaation juuri samassa kierrossa, missä aukkaritutkimus on tehty, että olisiko nyt sitten siitä johtuvaa...? Kyllä mä yleensäkin ovulaation joten kuten tunnen, mutta en koskaan kyllä noin voimakkaana. Tosin nyt sitten tänä aamuna on jomotellut kummallisesti
vasemmalle puolelle. Oon ihan pihalla, että mitäs tässä nyt oikein tapahtuu.
No mutta joka tapauksessa, eilen alkuillasta taas talleteltiin ja jos sitä tänään vielä ihan varmuuden vuoksi kuitenkin.
Ainakin ajoitus on nyt siis kohdallaan, että siitä ei pitäis jäädä kiinni.
Jotenkin outo fiilis, kun kierron alussa olin ihan varma, että tämä kierto jää kokonaan hyödyntämättä, koska olin ihan varma, että tästä kierrosta tulee pidempi ja ovis näin ollen olis ollut vasta ensi viikon alussa, jolloin tallattelut ei olis enää mahdollista. Mulla on ollut joka toinen kierto pidempi (ovis kp16-17) ja joka toinen lyhyempi (ovis kp13) ja nyt kaksi viimeistä ollut "pitkiä" kiertoja, niin ajattelin, että viimeisin oli joku tilastokupru ja tulis nyt kuitenkin se 3 pitkää kiertoa putkeen. No eipä näköjään tullut. Mut siis superhyvä näin. Nyt sitten alkaa kuitenkin se pitkä odotus ja piinailu... mä en ole siinä oikein hyvä, kun olen niin malttamaton ja en kestä kun aika matelee...
Ovista mun ei todellakaan ollut tarkoitus tikuttaa, mutta lääkäri käski, koska mun pitää nyt 7 päivän päästä ovisplussasta mennä vielä siihen progesteronikokeeseen. Eli kai mä menen sitten ensi viikon torstaina...
Jännittää kyllä... eri tavalla kuin aikaisemmissa kierroissa. Niin paljon olen lukenut tuosta aukkarin vaikutuksesta ja kun lääkärikin sanoi, että se vois auttaa, niin jotenkin toiveet on kovin korkealla. Saahan nähdä miten käy... todennäköisesti tipun taas vajaan parin viikon päästä korkeelta ja kovaa...
Yritän nyt kuitenkin parhaani olla positiivisin mielin.
Tsemppiä kaikille kierron vaiheisiin!
Ja ihanaa alkavaa viikonloppua!
Muoks. tulipas omanapainen viesti, pahoittelut siitä...