Outo? Mitä outoa siinä oli. Olisiko kysymys ollut outo jos olisin kysynyt millaisia paitoja käytät.Outo kysymys, passaan.
Tungetteleva kysymys.Outo? Mitä outoa siinä oli. Olisiko kysymys ollut outo jos olisin kysynyt millaisia paitoja käytät.
Oi, jätski kyllä maistuiskin ...herkuttele munkin puolesta!Kahvia ja suklaajäätelöä
Voi jeesus mitä tiukkapipoja täällä on! En kysynyt millaisia rintaliivejä tai sukkanauhoja käytät vaan että millaisia korkokenkiä.Tungetteleva kysymys.
Mä muuten käytän kauluspaitoja.Tungetteleva kysymys.
Mitä se sulle kuuluu.Voi jeesus mitä tiukkapipoja täällä on! En kysynyt millaisia rintaliivejä tai sukkanauhoja käytät vaan että millaisia korkokenkiä.
Kahdessa sekunnissa luonneanalyysi ihan nappiin.Voi jeesus mitä tiukkapipoja täällä on! En kysynyt millaisia rintaliivejä tai sukkanauhoja käytät vaan että millaisia korkokenkiä.
Mä en käytä korkokenkiä.Voi jeesus mitä tiukkapipoja täällä on! En kysynyt millaisia rintaliivejä tai sukkanauhoja käytät vaan että millaisia korkokenkiä.
Ja pukua? Ainakin joskus.Mä muuten käytän kauluspaitoja.
Semmoisia joissa on röökiaskin mentävä rintatasku vasemmalla puolella. Yleensä mustia.
Voin tuon kertoa jos jotakuta kiinnostaa.
En kyl ymmärrä miksi ketään kiinnostaisi.
Mitä se sulle kuulee mitä kysyn.Mitä se sulle kuuluu.
Harvemmin nykyään mutta ilman pikkutakkia tunnen oloni alastomaksi.Ja pukua? Ainakin joskus.
Eikös sitä sanottu että täällä keskustellaan.Mitä se sulle kuulee mitä kysyn.
Kyllä kyllä..Eikö tämä ole yleinen keskustelupalsta johon kaikki saa osallistua ja ottaa osaa jutteluun? Itse sanoit asiasta ja totesin asian olevan juuri niin. Karua mutta totta.
Mitä minä ole yrittänyt tehdä kun olen kysynyt kysymyksiä? Niin! Keskustella. Mutta te olette niin sulkeutuneita ettei edes korkokengistä voi puhua kun se on liian tungettelevaa teille.Vittu mitä paskaa!Eikös sitä sanottu että täällä keskustellaan.
Kaikkee sitä lukeekin...?Harvemmin nykyään mutta ilman pikkuhousuja tunnen oloni alastomaksi.
Ja missäs lompakkoa kuljettaisi jos ei pikkuhousujen haarakiilassa?
Äläkä sano monikossa.Mitä minä ole yrittänyt tehdä kun olen kysynyt kysymyksiä? Niin! Keskustella. Mutta te olette niin sulkeutuneita ettei edes korkokengistä voi puhua kun se on liian tungettelevaa teille.Vittu mitä paskaa!
Pus pusKaikkee sitä lukeekin...?
Kyllä mä ainakin ymmärrän miksi tämä kiinnostaa ihmisiäMä muuten käytän rintaliivejä.
Semmoisia joissa on röökiaskin mentävä A>-kuppi vasemmalla puolella. Yleensä pitsisiä.
Voin tuon kertoa jos jotakuta kiinnostaa.
En kyl ymmärrä miksi ketään kiinnostaisi.
Teitkö ton banskujäden ihan vaan pelkästä banskusta vai menitkö perusjätskiohjeen mukaan ( eli maitoa/kermaa mukanamukana)? Jäätelökoneellako?Kotitekoista banaanijäätelöä+joukossa kokonaisia mustikoita/kiiwiä
Kuumiestä muuten ei hirveesti kiinnostanu mun kenkä- tai paitavalikoimani.Kyllä kyllä..