pelkkää chiquitaa pakkaseen kolmeks tunniks viipaleina ja sitten sekoitetaan ja mustikat heitetään sekaan ihan lopuks vasta ja kiiwit myös, että pysyvät koossa eivätkä mössäänny.Teitkö ton banskujäden ihan vaan pelkästä banskusta vai menitkö perusjätskiohjeen mukaan ( eli maitoa/kermaa mukanamukana)? Jäätelökoneellako?
Ja tuituisäisäi sullekin *huiskuttaa*
Minä ihmettelen miksi se oli tungettelevaa.Kuumiestä muuten ei hirveesti kiinnostanu mun kenkä- tai paitavalikoimani.
Hän oli kiinnostunut toffon korkokengistä.
Ja sit ihmetteli kun toffo tuumasi, että moinen on tungettelevaa.
Näin mä vähän aattelinkin , toi on toooosi hyvää !pelkkää chiquitaa pakkaseen kolmeks tunniks viipaleina ja sitten sekoitetaan ja mustikat heitetään sekaan ihan lopuks vasta ja kiiwit myös, että pysyvät koossa eivätkä mössäänny.
En muuten koskaan osannut ostaa rintaliivejä vaimolleni vaikka mun pitäis olla jonkinmoinen tekstiiliasiantuntija.Kyllä mä ainakin ymmärrän miksi tämä kiinnostaa ihmisiä
On joo, tosi hyvääNäin mä vähän aattelinkin , toi on toooosi hyvää !
Se on viisautta, kun antaa vaikka naiselle lahjakortin ihunaan pitsihepeneliikkeeseen ja sitten...yhdessä mennään ostoksille...pitäähän sitä makutuomari olla paikalla ...tulee sitten oikeanlaiset ja sopivat hankituksiEn muuten koskaan osannut ostaa rintaliivejä vaimolleni vaikka mun pitäis olla jonkinmoinen tekstiiliasiantuntija.
Ittelleni en osais ostaa sitäkään vähää mutta milloin satun tarvitsemaan niin soitan sitten sinut auttamaan valinnassa.
Ei ole viisautta vaan tyhmyyttä. Kerran tein noin ja nainen ei saanut aikaiseksi käydä hakemassa sieltä mitään. Oli muuten viimeinen lahjakortti!Se on viisautta, kun antaa vaikka naiselle lahjakortin ihunaan pitsihepeneliikkeeseen ja sitten...yhdessä mennään ostoksille...pitäähän sitä makutuomari olla paikalla ...tulee sitten oikeanlaiset ja sopivat hankituksi
Olisit antanut lahjakortin kenkäkauppaan.Ei ole viisautta vaan tyhmyyttä. Kerran tein noin ja nainen ei saanut aikaiseksi käydä hakemassa sieltä mitään. Oli muuten viimeinen lahjakortti!
No, katos vaan.......tarjouduitko lähtemään mukaan makutuomariksi ja sovitusavuksi ?Ei ole viisautta vaan tyhmyyttä. Kerran tein noin ja nainen ei saanut aikaiseksi käydä hakemassa sieltä mitään. Oli muuten viimeinen lahjakortti!
Lähti käsistä ennenaikojaan sori.Olisit antanut lahjakortin kenkäkauppaan.
Kaikkeni tein mutta hukkaan valuiNo, katos vaan.......tarjouduitko lähtemään mukaan makutuomariksi ja sovitusavuksi ?
...jotenkin...no, puhunkin itteni suulla ...voisin kuvitella...mun mielestä toi olis ihana yhteinen juttu
No, se ei sitten ollut hänen juttu....Kaikkeni tein mutta hukkaan valui
Jos milloin ikinä tarvitset makutuomaria pitsihepeneiden hankinnassa niin soita mulle. Oitis.No, katos vaan.......tarjouduitko lähtemään mukaan makutuomariksi ja sovitusavuksi ?
...jotenkin...no, puhunkin itteni suulla ...voisin kuvitella...mun mielestä toi olis ihana yhteinen juttu
...ja mullapa on ihanan raukea saunanjälkeinen fiilis..Mullapa on salmiakki-aakkosia, ÄHÄ!
Sinulle, Ellulle ja Softylle voin koska tahansa ihan mielelläni toimia pitsihepenien makutuomarina.No, se ei sitten ollut hänen juttu....
Tuleehan noita hakuammuntoja tietysti lahjojen suhteen...ainahan sitä voi kysyä sitten suoraankin, mitä haluaa lahjaksi . Tai sitten sopia niin, että lahjoja ei hankita vaan kumpikin ostaa ne omat lahjansa - menee sitten ainakin oikein.
Meitä on niin erilaisia ...
Illanjatkumoita AaKoo ..Sinulle, Ellulle ja Softylle voin koska tahansa ihan mielelläni toimia pitsihepenien makutuomarina.
Ei se sitä tarkoita, että minulla olisi pääsy niiden pitsipöksyjen sisään. Vaikka huvittaiskin mutta käytöstavat ennen kaikkea.
Puolison omaaville taas kyseessä olis erittäin asiaton asia.
Nimimerkkini on asiankannattaja ja se tarkoittaa sitä, että maailmassa on asioita joita kannatan ja joita en.
Just nyt huomaan, että kello on niin paljon, että lähikauppani ei enää myy olutta. Joten jos ja kun aion vielä muutaman ottaa niin nurkkabaariin tästä on painuttava. Palaan takaisin palstalle jos löydän takaisin nukkumaluukkuun kaikkien pitsihepeneiden keskeltä.
Jos en löydä niin minun kävi joko hyvin tai hyvin huonosti.
Awww...ruttunaama valloittaa maailmaa ...liikekannalle se on vain kiiruhdettava ...Shaaaaatana että väsyttää. Muuan ruttunaamainen pikkuneiti kävi osoittamassa ettei olekaan aina vaan iloinen päivänsäde. Lähinnä hatutti kun pää käski kiitämään paikasta toiseen mutta kroppa ei mennyt toiveiden mukaan
Shaaaaatana että väsyttää. Muuan ruttunaamainen pikkuneiti kävi osoittamassa ettei olekaan aina vaan iloinen päivänsäde. Lähinnä hatutti kun pää käski kiitämään paikasta toiseen mutta kroppa ei mennyt toiveiden mukaan
Kovin pyrkii kahdelle jalalle mutta jos kiirus tulee, konttaamalla pääsee nopeammin. Ei kuitenkaan riittävän nopeasti ja silloin ei auta kuin tuuskahtaa mahalleen parkumaan niin kyllä mummi tai vaari kantaa kohteeseen.Awww...ruttunaama valloittaa maailmaa ...liikekannalle se on vain kiiruhdettava ...