The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Teitkö ton banskujäden ihan vaan pelkästä banskusta vai menitkö perusjätskiohjeen mukaan ( eli maitoa/kermaa mukanamukana)? Jäätelökoneellako?

Ja tuituisäisäi sullekin :)*huiskuttaa*
pelkkää chiquitaa pakkaseen kolmeks tunniks viipaleina ja sitten sekoitetaan ja mustikat heitetään sekaan ihan lopuks vasta ja kiiwit myös, että pysyvät koossa eivätkä mössäänny. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
En muuten koskaan osannut ostaa rintaliivejä vaimolleni vaikka mun pitäis olla jonkinmoinen tekstiiliasiantuntija.
Ittelleni en osais ostaa sitäkään vähää mutta milloin satun tarvitsemaan niin soitan sitten sinut auttamaan valinnassa.
Se on viisautta, kun antaa vaikka naiselle lahjakortin ihunaan pitsihepeneliikkeeseen ja sitten...yhdessä mennään ostoksille...pitäähän sitä makutuomari olla paikalla (y)...tulee sitten oikeanlaiset ja sopivat hankituksi :)
 
vierailija
Se on viisautta, kun antaa vaikka naiselle lahjakortin ihunaan pitsihepeneliikkeeseen ja sitten...yhdessä mennään ostoksille...pitäähän sitä makutuomari olla paikalla (y)...tulee sitten oikeanlaiset ja sopivat hankituksi :)
Ei ole viisautta vaan tyhmyyttä. Kerran tein noin ja nainen ei saanut aikaiseksi käydä hakemassa sieltä mitään. Oli muuten viimeinen lahjakortti!
 
No, se ei sitten ollut hänen juttu:unsure:....

Tuleehan noita hakuammuntoja tietysti lahjojen suhteen...ainahan sitä voi kysyä sitten suoraankin, mitä haluaa lahjaksi :). Tai sitten sopia niin, että lahjoja ei hankita vaan kumpikin ostaa ne omat lahjansa - menee sitten ainakin oikein(y).

Meitä on niin erilaisia :)...
Sinulle, Ellulle ja Softylle voin koska tahansa ihan mielelläni toimia pitsihepenien makutuomarina.
Ei se sitä tarkoita, että minulla olisi pääsy niiden pitsipöksyjen sisään. Vaikka huvittaiskin mutta käytöstavat ennen kaikkea.

Puolison omaaville taas kyseessä olis erittäin asiaton asia.
Nimimerkkini on asiankannattaja ja se tarkoittaa sitä, että maailmassa on asioita joita kannatan ja joita en.

Just nyt huomaan, että kello on niin paljon, että lähikauppani ei enää myy olutta. Joten jos ja kun aion vielä muutaman ottaa niin nurkkabaariin tästä on painuttava. Palaan takaisin palstalle jos löydän takaisin nukkumaluukkuun kaikkien pitsihepeneiden keskeltä.
Jos en löydä niin minun kävi joko hyvin tai hyvin huonosti.
 
Sinulle, Ellulle ja Softylle voin koska tahansa ihan mielelläni toimia pitsihepenien makutuomarina.
Ei se sitä tarkoita, että minulla olisi pääsy niiden pitsipöksyjen sisään. Vaikka huvittaiskin mutta käytöstavat ennen kaikkea.

Puolison omaaville taas kyseessä olis erittäin asiaton asia.
Nimimerkkini on asiankannattaja ja se tarkoittaa sitä, että maailmassa on asioita joita kannatan ja joita en.

Just nyt huomaan, että kello on niin paljon, että lähikauppani ei enää myy olutta. Joten jos ja kun aion vielä muutaman ottaa niin nurkkabaariin tästä on painuttava. Palaan takaisin palstalle jos löydän takaisin nukkumaluukkuun kaikkien pitsihepeneiden keskeltä.
Jos en löydä niin minun kävi joko hyvin tai hyvin huonosti.
Illanjatkumoita AaKoo :)..

..pitsihepeneillä tai ilman (y)


..miten toi nyt kuitenkin kuulostaa ihan o_O:confused::barefoot:...

Pirä hauskaa :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä