The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivempää.

Mikähän lie hajusteyliherkkä tai muuten vaan norsunvittu närkästy minuun bussissa.. tunki viereen istumaan, veti kaulaliinan nenän ja suun eteen ja tuijotti kiukkusena koko matkan. Ajattelin että sopii vaihtaa paikkaa jos kovin ahistaa.

Ja mulla ei todellakaan ole puolta pulloa hajuvettä lotrattuna päälleni.
Jos se oli just lukenut sen uutisen missä kerrottiin että norovirus voi tarttua ilmateitse. Eikä siis verhoilu liittynyt mitenkään tuoksuusi.
 
Päivempää.

Mikähän lie hajusteyliherkkä tai muuten vaan norsunvittu närkästy minuun bussissa.. tunki viereen istumaan, veti kaulaliinan nenän ja suun eteen ja tuijotti kiukkusena koko matkan. Ajattelin että sopii vaihtaa paikkaa jos kovin ahistaa.

Ja mulla ei todellakaan ole puolta pulloa hajuvettä lotrattuna päälleni.

Sitä en lähe arvailemaan miks se käyttäyty noin, mut silloin kun mulla oli palkeiden kanssa ongelmia niin en pystynyt olemaan lähelläkään ihmistä, joka oli vähääkään käyttänyt hajusteita. En myöskään kyennyt kulkemaan taloyhtiön pesutuvan ohitsekaan, ilman kauheeta tukehtumisen tunnetta.
 
Sitä en lähe arvailemaan miks se käyttäyty noin, mut silloin kun mulla oli palkeiden kanssa ongelmia niin en pystynyt olemaan lähelläkään ihmistä, joka oli vähääkään käyttänyt hajusteita. En myöskään kyennyt kulkemaan taloyhtiön pesutuvan ohitsekaan, ilman kauheeta tukehtumisen tunnetta.
No sit oisi voinut vaihtaa paikkaa, ei ollut pakko kököttää siinä mun vieressä
 
  • Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
vierailija
Miten niin harmaana? Luuletko että täällä ei ole vuosikausia taustalla lukenut ihmiset ketjua jotka välillä enemmän tai vähemmän kommentoi asioita. Se että täältä on joku löhtenyt ei tarkoita sitä että harmaana huutaa tai varmaan joku voi niinkin tehdä mutta tuskin kaikki poistuneet on harmaina tulleet takaisin. Missä ketju/palsta säännöissä sanotaan että kysymykseen joka ei ole nimellisesti jollekin osoitettu siihen ei muut saisi kommentoida?? Sehän on keskustelupalstan idea että kaikki saa osallistua. Kyllä täällä saa muutkin olla kuin sinä ja muut mustat ja osallistua keskusteluun huolimatta siitä onko kysymys osoitettu kenelle tahansa.
Tiedän että monet käyvät lukemassa ketjua.
 
Näinhän se on, mutta kukaan ei tahtoisi, että vanhat "tutut" katoaa.. häviää..?
En minäkään
Mä ny tuskin katoan mihinkään vaikka kieltämättä joskus on käyny mielessä, että ihan tommoista paskaa mä en jaksa jauhaa ainakaan missään ikävässä ilmapiirissä.

Mutta kelvollinen paskanjauhantaketju asioista ja niiden vierestä on ihan huippulia.
 
...torjantai torjantai!!..torjantai torjantai!!..torjantai torj..se on kuule torjantai tänään ja mokoma vielä vauhdilla kiitämässä mutta ei haittaa nyt yhtään ollenkaan, koska huomenna on jo peeerjantaaaaiiii (y):)*hihkuu*!!!

Eilen oli kyllä yhtä " oi luoja ota mut pois täältäääääää"- päivää sekä "..elämme kovia aikoja Robedemus känsäkoura..."...mutta se on onneksi eilistä huttua se ja nyt on tätä hetkee :)

Hässäkkäviikko lopuillaan, jaksaajaksaa, mä taijan yhä olla kehityskelpoinen ihmisentekele ja elämässä on oltava blingblingiä varsinkin silloin, kun jonkinsortin vastaistapyörrettä pukkaa...vaikka vain kynsilakan muodossa:rolleyes::D

Mä ja kynsilakka nyt ei edes mahduta samaan lauseeseen :D:notworthy: mutta tirpanan beautyboxi pelastaa näemmä joskus tämmösenkin vöyhöttäjän päivää hienosti :)...

Mutta nyt otetaan iltaa vastaan mahdollisimman pehmeillä mielin eli hidastetaan tahtia ja nautitaan olemisesta :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä