The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek:

Minustahan saattaa Routamisun käsittelyssä tulla oikeasti positiivinen ja ystävällinen! Pysyn mielelläni halpana kopiona ja feikkaan positiivisuutta tarvittaessa
Sitä ei kukaan tiedä mitä sinusta routamisun käsittelyssä tulee.

Ystäväni Tuskin sanoo, että todennäköisyys huonoon on melko pieni.

Ja jos ei positiivisuutta löydy niin voitte käyttää illan hyväksenne haukkumalla minut maan rakoon.

Sitä ei kukaan tiedä mitä sinusta routamisun käsittelyssä tulee.

Ystäväni Tuskin sanoo, että todennäköisyys huonoon on melko pieni.

Ja jos ei positiivisuutta löydy niin voitte käyttää illan hyväksenne haukkumalla minut maan rakoon.
Miksi meidän sinut pitää haukkua? Et sä ole tehnyt tai sanonut mulle mitään mistä pitäisi meteli nostaa. Tuskin routamisukaan.

Mun positiivisuuden puutteen takia ei mee ilta hukkaan
Palsta- analyysin paikka.
Softy on herkkistyttö jota on mahdollista sanomisilla satuttaa. Sen vuoksi hän vaihtaa nimimerkkiä useammin kuin minä kalsareita.
Tinkuliini on toinen. Hän nyt ei vaihda nimimerkkiä mutta sanomiset sattuvat.

Routamisu taas on kenties maailman positiivisin ihminen josta kukaan ei edes kehtaa keksiä mitään pahaa sanottavaa.

Mietipä Ellua jolla on muutama maailman sitkein perskärpänen.
Tai Bootypeppiä joka ei pysty sanomaan mitään etteikö se olisi väärin.

Sinä taas olet Bitch ja minä olen AaKoo. Pahat sanomiset valuu pois kuin vesi hanhen selästä.

• Tykkää
Reactions: Bitch
vierailija
Softy on herkkistyttö jota on mahdollista sanomisilla satuttaa. Sen vuoksi hän vaihtaa nimimerkkiä useammin kuin minä kalsareita.

Routamisu taas on kenties maailman positiivisin ihminen josta kukaan ei edes kehtaa keksiä mitään pahaa sanottavaa.

Sinä taas olet Bitch ja minä olen AaKoo. Pahat sanomiset valuu pois kuin vesi hanhen selästä.
Ethän vain oo taas jalluissas?

vierailija

Pistäpä se pullo nyt kiinni!

Kun en vastannut puhelimeen niin tuli tekstiviesti.
Mun pitäis huomenna mennä kahville.

Mä olen jo maalannut katon ja parisataa metriä aitaa ja korjannut välipohjan. Isä. Sinä olet henkilö jota suuresti rakastan.
Mutta minä en huomenna tule yhtään mihinkään.

Softy

En ny sen takia vaihtanut. Oli siinä muita syitä. :)

vierailija
Viittiikö täällä enää jutskata. Ketjuun tullaan harmaana toisille kettuilemaan. Vastataan jollekkin vaikka ei kysytty/sanottu mitään.
Miten niin harmaana? Luuletko että täällä ei ole vuosikausia taustalla lukenut ihmiset ketjua jotka välillä enemmän tai vähemmän kommentoi asioita. Se että täältä on joku löhtenyt ei tarkoita sitä että harmaana huutaa tai varmaan joku voi niinkin tehdä mutta tuskin kaikki poistuneet on harmaina tulleet takaisin. Missä ketju/palsta säännöissä sanotaan että kysymykseen joka ei ole nimellisesti jollekin osoitettu siihen ei muut saisi kommentoida?? Sehän on keskustelupalstan idea että kaikki saa osallistua. Kyllä täällä saa muutkin olla kuin sinä ja muut mustat ja osallistua keskusteluun huolimatta siitä onko kysymys osoitettu kenelle tahansa.

Päivempää.

Mikähän lie hajusteyliherkkä tai muuten vaan norsunvittu närkästy minuun bussissa.. tunki viereen istumaan, veti kaulaliinan nenän ja suun eteen ja tuijotti kiukkusena koko matkan. Ajattelin että sopii vaihtaa paikkaa jos kovin ahistaa.

Ja mulla ei todellakaan ole puolta pulloa hajuvettä lotrattuna päälleni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä