vierailija
Korkeat korot ja kapeat nilkat. Anteeksi pettymys.Ihan normaali painoisia olemme kumpikin. Sinä et varmaa käytä ihania korkokenkiä vaan kuljet krokseissa.
Korkeat korot ja kapeat nilkat. Anteeksi pettymys.Ihan normaali painoisia olemme kumpikin. Sinä et varmaa käytä ihania korkokenkiä vaan kuljet krokseissa.
Voiherranjestassentään. Enhän mä ny sanonu, et täällä ei sais muut hengaillaTäälläkö ei muut saa olla kuin vain ne jotka jo on? Kyllä tämä on avoin kaikille.
Pitäisko sun sulkea se jallupullon korkki? Se että vaimo käyttää korkokenkiä ja kummatkin siitä nauttii nii mikä siinä on outoa.Minun vaimo on seksikäs korkokengillä ja ilman mutta hän tykkää niitä käyttää,ei minun vaan itsensä takia ja minua ei haittaa ollenkaan. Mistä sinä väkivallan repäisit tähän?? Ei mitään tekemistä sen kanssa.Sulla on outo käsitys siitä, että alistus on jokin seksileikki.
Voi se toki olla sitäkin.
Mutta milloin ei ole niin kyseessä on väkivalta. Siinä ei kysytä potkitko kroksit jalassa vai paljain jaloin.
Sinä näet asian hauskana huumorina.
Minä en.
Tavoite oli lähellä 68v.No kyllä. Alin eläkeikä jo ihan uffo, entäs tavoiteikä?
Tätini naureskeli tässä taannoin, että hyvä tuuri hänellä. Pääsi viiskybäsenä jo eläkkeelle.
Pidä nyt se naamasi jo jumissa kun ei sieltä mitään asiaa kerta tule.Täälläkö ei muut saa olla kuin vain ne jotka jo on? Kyllä tämä on avoin kaikille.
eläkkeessä pitäisi mun mielestä ottaa huomioon myös tehdyt työvuodet eikä pelkkää ikää. esim 40 täyttä työvuotta voisi oikeuttaa jo eläkkeeseen.No kyllä. Alin eläkeikä jo ihan uffo, entäs tavoiteikä?
Tätini naureskeli tässä taannoin, että hyvä tuuri hänellä. Pääsi viiskybäsenä jo eläkkeelle.
Tilaa routamisulta pari positiivisuuskurssia.
Siis semmoisia joissa äijät hittoon, sauna päälle, viinilaatikko auki ja antakaa positiivisuuden pursuta.
Ei kukaan o koskaan teatterikorkeassa oppinut mitään.
Ysiluokalta asti tehnyt töitä kaikki vapaa-ajat. Sais kyllä huomioida kaikki työsuhteet. Mutta niitä varhaisia vuosia ei edes lasketa. Kokopäivätyössä 23-v lähtien.eläkkeessä pitäisi mun mielestä ottaa huomioon myös tehdyt työvuodet eikä pelkkää ikää. esim 40 täyttä työvuotta voisi oikeuttaa jo eläkkeeseen.
Mitä jos itse tekisit niin kun ei sieltäkään mitään asiaa tule.Pidä nyt se naamasi jo jumissa kun ei sieltä mitään asiaa kerta tule.
Lukiokaveri aikanaan kertoi parempaa.Tavoite oli lähellä 68v.
Mun setä oli puolustusvoimilla ja vähän yli viiskybäsenä täydelle eläkkeelle. Perusti sitten vielä firman aikansa kuluksi
Meillä ei ees eläke kerry kuin 23-vuotiaasta alkaen. Työuran ekat 9 vuotta meni siis hyväntekeväisyyteen tuon osalta kun eläkemaksut kumminkin perittiinYsiluokalta asti tehnyt töitä kaikki vapaa-ajat. Sais kyllä huomioida kaikki työsuhteet. Mutta niitä varhaisia vuosia ei edes lasketa. Kokopäivätyössä 23-v lähtien.
Niinpä.Meillä ei ees eläke kerry kuin 23-vuotiaasta alkaen. Työuran ekat 9 vuotta meni siis hyväntekeväisyyteen tuon osalta kun eläkemaksut kumminkin perittiin
23v lähtienhän niitä silloin aikanaan alettiin laskemaan. rahat kyl kelpas jo aiemminkin. täällä on kokopäivätöissä oltu peruskoulun lopusta lähtien. 3 työttömyyspäivää tuli kun piti pitää vähän lomaa intin jälkeen.Ysiluokalta asti tehnyt töitä kaikki vapaa-ajat. Sais kyllä huomioida kaikki työsuhteet. Mutta niitä varhaisia vuosia ei edes lasketa. Kokopäivätyössä 23-v lähtien.
PusMun pitäs nukkua jo. Pussasin Majuria.
Hyvää yötä ja kauniita uniaNäissä tunnelmissa kohti huomista työpäivää. Öitä
Vittu mikä luuseri.Mä jäin eläkkeelle 48 vuotiaana
Sanos muutaVittu mikä luuseri.