The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
man on the moon
Sulla on outo käsitys siitä, että alistus on jokin seksileikki.
Voi se toki olla sitäkin.

Mutta milloin ei ole niin kyseessä on väkivalta. Siinä ei kysytä potkitko kroksit jalassa vai paljain jaloin.

Sinä näet asian hauskana huumorina.
Minä en.
Pitäisko sun sulkea se jallupullon korkki? Se että vaimo käyttää korkokenkiä ja kummatkin siitä nauttii nii mikä siinä on outoa.Minun vaimo on seksikäs korkokengillä ja ilman mutta hän tykkää niitä käyttää,ei minun vaan itsensä takia ja minua ei haittaa ollenkaan. Mistä sinä väkivallan repäisit tähän?? Ei mitään tekemistä sen kanssa.
Tykkääthän sinäkin punapäisistä naisista eikä kukaan ole sanonut että se on outoa.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tilaa routamisulta pari positiivisuuskurssia.

Siis semmoisia joissa äijät hittoon, sauna päälle, viinilaatikko auki ja antakaa positiivisuuden pursuta.

Ei kukaan o koskaan teatterikorkeassa oppinut mitään.
:eek:

Minustahan saattaa Routamisun käsittelyssä tulla oikeasti positiivinen ja ystävällinen! Pysyn mielelläni halpana kopiona ja feikkaan positiivisuutta tarvittaessa

Ysiluokalta asti tehnyt töitä kaikki vapaa-ajat. Sais kyllä huomioida kaikki työsuhteet. Mutta niitä varhaisia vuosia ei edes lasketa. Kokopäivätyössä 23-v lähtien.
Meillä ei ees eläke kerry kuin 23-vuotiaasta alkaen. Työuran ekat 9 vuotta meni siis hyväntekeväisyyteen tuon osalta kun eläkemaksut kumminkin perittiin

Ysiluokalta asti tehnyt töitä kaikki vapaa-ajat. Sais kyllä huomioida kaikki työsuhteet. Mutta niitä varhaisia vuosia ei edes lasketa. Kokopäivätyössä 23-v lähtien.
23v lähtienhän niitä silloin aikanaan alettiin laskemaan. rahat kyl kelpas jo aiemminkin. täällä on kokopäivätöissä oltu peruskoulun lopusta lähtien. 3 työttömyyspäivää tuli kun piti pitää vähän lomaa intin jälkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä