The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
man on the moon
Sinä, senkin seniili seinään hierottu kerroshampurilainen. Minä puhuin sinun naismaustasi ja analysoin sinut. Väität vaimosi olevan itseäsi vanhempi, mutta edelleen haaveilet puolta nuoremmista bimboista senkin tossun alle alistettu vässykkä.
En haaveile kun olen aina pitänyt itseäni vanhemmista naisista ja vaimoni ei käytä tossuja vaan ihania korkokenkiä ja niiden alla olen erittäin mielelläni.
 
Etköhän sinä itsekin haaveile huomattavasti itseäsi nuoremmasta naisesta.
Mä muuten ihan oikeesti en.
Siitä asti kun tytöt lakkasivat olemasta "YÖK" olen aina ollut kiinnostunut suurinpiirtein ikäisistäni naisista.

Olkoonkin, että lukion enkkumaikkaa hotimpaa naista tuskin tulen koskaan tapaamaan mutta hän oli jo silloin mulle 30 vuotta liian vanha.

Mutta mitäpäs minä nuorilla neitokaisilla tekisin?
Ovat nättejä ja kivoja katsella... mutta mä voin katsella silmieni kyllyydestä tarttematta miettiä mitään parisuhteita. Vaikka olisinkin parisuhteessa niin en mä vapaaehtoisesti sokeaksi ala.

Mut Peppi on sen ikäinen nainen, että mun ei tarvitse hänelle selittää kuka oli Kekkonen. Punatukkaisuudesta voidaan neuvotella ja varmasti neuvotellaan monista asioista mutta voin vakuuttaa, että en haaveile nuorista naisista.
 
Ihan normaali painoisia olemme kumpikin. Sinä et varmaa käytä ihania korkokenkiä vaan kuljet krokseissa.
Sulla on outo käsitys siitä, että alistus on jokin seksileikki.
Voi se toki olla sitäkin.

Mutta milloin ei ole niin kyseessä on väkivalta. Siinä ei kysytä potkitko kroksit jalassa vai paljain jaloin.

Sinä näet asian hauskana huumorina.
Minä en.
 
Vieraat vallanneet ketjun?

Pitääpä lukia mutama sivu taakse, et tietää mis ollaan menosa.
Viel pitäs jaksaa kuutisen viikkoa ja sit alakaaki uudet kujeet o_O
Mulla on enää pari viikkoa. Jotenkin niin mukava suunnitella uutta duunia, että tuleva esimieheni sano tänään että sinä oot aina niin hyvällä tuulella ja kaikille ystävällinen. Mietin hiljaa mielessäni että mun täytyy olla myös hiton hyvä näyttelijä
 
No joku tykkää isommasta,joku pienemmästä,joillekkin ei oo väliä koosta.
Onpa mullekkin ollu ottajansa :sneaky::love::D läskistä huolimatta. Joillekkin se sisin on tärkein,ei ulkonäkö tai paino,jokaisessa on jotain kaunista,sisäistä tai ulkoista,jotain johon joku ihastu & rakastuu & haluaa.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Sulla on outo käsitys siitä, että alistus on jokin seksileikki.
Voi se toki olla sitäkin.

Mutta milloin ei ole niin kyseessä on väkivalta. Siinä ei kysytä potkitko kroksit jalassa vai paljain jaloin.

Sinä näet asian hauskana huumorina.
Minä en.
Vaikuttaa myös siltä ettei tuolla miesparalla stondaa ennenkuin survotaan korkokenkä hanuriin
 
Mulla on enää pari viikkoa. Jotenkin niin mukava suunnitella uutta duunia, että tuleva esimieheni sano tänään että sinä oot aina niin hyvällä tuulella ja kaikille ystävällinen. Mietin hiljaa mielessäni että mun täytyy olla myös hiton hyvä näyttelijä
Tilaa routamisulta pari positiivisuuskurssia.

Siis semmoisia joissa äijät hittoon, sauna päälle, viinilaatikko auki ja antakaa positiivisuuden pursuta.

Ei kukaan o koskaan teatterikorkeassa oppinut mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä