The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Eikö tämä ole yleinen keskustelupalsta johon kaikki saa osallistua ja ottaa osaa jutteluun? Itse sanoit asiasta ja totesin asian olevan juuri niin. Karua mutta totta.
Helppo siellä todeta tuollaista sontaa kun oma naama näyttää niin rumalta ettet kehtaa mustana huudella. Veikkaan että Man on the moon näyttää samalta kuin seinään hierottu kerroshampurilainen.
 
man on the moon
Helppo siellä todeta tuollaista sontaa kun oma naama näyttää niin rumalta ettet kehtaa mustana huudella. Veikkaan että Man on the moon näyttää samalta kuin seinään hierottu kerroshampurilainen.
En ole komeaksi itseäni väittänytkään mutta totesin että se mitä softy sanoi niin paikkaansa se pitää.Turha asiaa on kaunistella sen takia ettei joku nyt loukkaantuisi kun tosiasia on että läski on läski eikä miehet läskiä halua.
 
En ole komeaksi itseäni väittänytkään mutta totesin että se mitä softy sanoi niin paikkaansa se pitää.Turha asiaa on kaunistella sen takia ettei joku nyt loukkaantuisi kun tosiasia on että läski on läski eikä miehet läskiä halua.
No jaa.. toiset tykkää muhkummasta. Niin naiset kuin miehetkin. Toisia ei niinkään kiinnosta ulkonäkö ja toiset saattaa tykästyä tukevamman hymyyn tai silmiin. Kaikki ei tykkää samasta muotista.
 
vierailija
Softyn ikätoverit tajuaa että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa mutta toisaalta hän itse haluaa nuorempaa. Eli itse aiheutettu ongelma.
Etköhän sinä itsekin haaveile huomattavasti itseäsi nuoremmasta naisesta. Vanhemmat, ikätoverisi, kun muistuttavat liikaa sinua omasta ikääntymisestäsi joten sen takia viihdyt itseäni puolta nuorempien naisten seurassa. Kuvittelet olevasi heidän ikäluokkaa, mutta iltaisin itket itsesi uneen kun muistat miten vanha alat olemaan ja kuinka yksinäiseltä se syli edelleen tuntuu kun et vieläkään ole löytänyt sitä oikeaa (LUE: Huolinut ketään ja vain koska et itsepäisesti hyväjsy sen ihmisen rakkautta joka sinut haluaa koska ikänsä on sama kuin sinulla).
 
vierailija
En ole komeaksi itseäni väittänytkään mutta totesin että se mitä softy sanoi niin paikkaansa se pitää.Turha asiaa on kaunistella sen takia ettei joku nyt loukkaantuisi kun tosiasia on että läski on läski eikä miehet läskiä halua.
Et väitä itseäsi komeaksi mutta et silti huoli naista itsellesi joka rakastaisi ja pitäisi sinua hyvänä, vain koska itse haaveilet puolta nuoremmasta heitukasta kuin itse olet. Huh Huh Hah
 
man on the moon
Etköhän sinä itsekin haaveile huomattavasti itseäsi nuoremmasta naisesta. Vanhemmat, ikätoverisi, kun muistuttavat liikaa sinua omasta ikääntymisestäsi joten sen takia viihdyt itseäni puolta nuorempien naisten seurassa. Kuvittelet olevasi heidän ikäluokkaa, mutta iltaisin itket itsesi uneen kun muistat miten vanha alat olemaan ja kuinka yksinäiseltä se syli edelleen tuntuu kun et vieläkään ole löytänyt sitä oikeaa (LUE: Huolinut ketään ja vain koska et itsepäisesti hyväjsy sen ihmisen rakkautta joka sinut haluaa koska ikänsä on sama kuin sinulla).
En haaveile nuoremmasta,minulla on jo vaimo joka sattumoisin on minua myös vanhempi muutaman vuoden.Kiitos silti analyysista vaikka päin persettä menikin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä