Mulla kp 12 ovis olis nurkilla.Tänään hommailua(jos ei miehellä suorituspaineita niinku viimeksi) Mutta ens viikolla on töissä 14-01.00 Että homnailut tosi haastavaa jos jaksaa työpäivän jälkeen ni sanoin et saa herättää mut yöllä kun kotiutuu,koska muuten ei ole mahdollisuuksia harrastaa.Onnet plussista ja voimia pettymyksistä! En osaa tägätä tähän asianosaisia.
Mulla alkaa vissiin yritykset nyt, kp 8 on menossa. Itselläni on tosi lyhyt kierto (24-26 pv) ja ovu on tosi aikaisin. Mutta saas nyt nähdä pystyykö tässä miehen yövuoron takia saada mitään aikaiseksi..
Täällä mies ihan mukana mun vouhotuksessa Uutta sille ni viä varmaan jaksaakin (yk5 menossa)Eilen taas testattu nega, nyt kp33. En vaan osaa enää pitää toivoa yllä. näin unenkin missä oli pikkuvauva ja aloin itkemään näntyäni sen. Ei nyt varsinaisia menkkaoireitakaan vielä jos ei menetettyjä hermoja lasketa, liekö johtua pettymyksestä vai kierron loppumisesta.
Miten paljon teillä miehet antavat tukea? Täällä ei ole kertaakaan kysellyt miten on käynyt eikä ole huomannutkaan pahaa mieltäni. Jotenkin tuntuu että jaksaako tätä enää, ainoa tuki tulee täältä. Ketään muutakaan ei ole kelle voisi puhua näistä.
Kiitos mäkin kyllä pelkään kemiallista kun näin aikasin testasinMmmarie ehdottomasti plussa, onnea!
Onnea muillekin plussanneille ja tsemppiä muille!
Minä voisin nyt liittyä listalle eli kookospieni/26/ya 2/17
Täällä tais olla kemiallinen raskaus, tyhjennyksestä on nyt vajaa 6 viikkoa ja viime ke sain ekan hailakan viivan FR merkkiseen testiin, testiviiva tummeni pe selkeäksi viivaksi mutta la digi näytti ei raskaana joten epäilen vahvasti kemiallista. Eihän me tosiaan yritettykään vielä mutta olihan se pettymys silti Nyt sitten parin viikon päästä menen magneettikuvaukseen ja jos ja kun siellä ei uutta kasvainta löydy niin voidaan alkaa toivoa pikkukolmosta meille
Hei kaikki
mmmarie tuo on ehdottomasti plussa, varovaiset onnittelut
Osaako kukaan kertoa milloin raskaushormonia sen verran että digi antaa tuloksen raskaana 2-3. Tarkoitan millä rv viikolla?
Oireita ei pahemmin uusia ole ilmaantunut, rinnat herkät, menkkamainen olo välillä ja palelee.
T. Enisa rv 4+1
Kiitos Toivotaan että nuo oireet sulla enteilee plussaa!@Enisa82 Miksi haluat tehdä vielä digin? Älä turhaan stressaa, sulla kuitenkin oireita on. Kyllä kaikki menee hyvin.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja @mmmarie lle onnittelut!
Itsellä sellainen tilanne, että alaselkä edelleen kipeä ja hirveä jano koko ajan. Lisäksi tissit kuumottaa ja tuntuvat vähän täyteläisemmiltä. Toki kyllä imetän vielä, mutta nämä oireet on uusia ja näitä en kuvittele. Salilla tänään piti vaihtaa yksi liike toiseen kun paino rinnan päällä sattui liikaa. Kai se täytyy huomenna ostaa raskaustesti...
Kyllä mun mielestä taas näyttää ihantein eilen vielä toisen testin ettei se eka vaan ollut joku maanantai kappale, ja haalee viiva siihen toiseenkin tuli tänään aamulla tein taas testin, onko se teidän mielestä jo haaleampi? :/
ylin siis toissapäivän nega, kaksi keskimmäistä eiliseltä ja alin tältä aamulta..
http://aijaa.com/aTIib4
Paniikki omanapa... 5 päivää terolutien syömisestä ja tein testin.. voiko tuo olla terolutien takia vai voinko oikeasti olla jo raskaana Pamahti heti toi viiva kun pöydälle testin asetin