Hankala kyllä sanoa jälkimmäinen kuva näyttää enemmän ehkä värikertymältä... tuliko viiva miten nopeasti näkyviin? Ja mikä kp tai dpo?
Testaa uusiksi ja toivotaan uutta viivaa! Näihin oon kyllä just noin saanut itse värikertymän siihen viivan paikalleviiva tuli noin 25 minuuttia kastamisesta. rfsu:n lukuaika on 30 minuuttia. Mul on nyt kp26/27-32 dpo:ista ei ole tietoo. Toi testi on tehty tunnin pidätetystä päiväpissasta. Livenä viiva näkyy vaaleanpunaisena ja näkyy vieläkin kuivahtaneessa testissä
Ajattelin nyt illalla vielä testata uudestaan yritän tässä pidättää pissaa pitempään. Olen niin malttamaton.
Samantapaisia oon ite saanu rfsulla vaikka muut testit ollu selkeetä negaa. Kannattaa hakea pc liuskoja, niissä ei oo ainakaan värillistä haamua tullu koskaan mulle, ne on muistaakseni halvempia ku rfsu ja saa prismoista.
Mä pitäisin jo haamuna tätä on kyl surkeita testejä, jos tollasia viivoja tulee huviksee?!
Ootko testannut uusiksi jo jollain muulla testillä
Toivottavasti toi viiva lähtee tummuun. Mä tänään päivällä testasin ja ihan puhdas nega. Olin jo vähän luovuttanut ja nyt vaan teki mieli vielä testata ja tuollainen viiva alko heti kastamisen jälkeen näkyyn.Minni Kyllä, tuo ei ole mikään värikertymä. Vahvistumista nyt viivalle
En ole testannut.. täytyy varmaan varmistella vielä. Mutta toi Minnin haamu on oikeassa kohdassa, siinä mun tikussa ei minusta ollut. Mutta värikertymiä ennenkin sillä saaneena tämä oli kyllä viivamainen sellainen. Mut en usko silti mihinkään.
On siinä hento viiva. Aamulla uusiks.Mä malttamattomana himotestaajana kävin ostaan 4 kpl pc liuskaraskaustestejä ja tein yhden tunnin pidätetystä pissasta, joka oli tosi laimeeta kun oon juonut vettä paljon. Mut kyl siihen testiin tuli haalea toinen viiva. Näkyykö?
http://aijaa.com/p2AjRd
Hennon viivan näen myös, onko siinä luonnossa väriä? Aamulla vaan uutta testiä! toivotaan myös että vuoto loppuu, tai ei ainakaan ole mitään vakavaa.Mä malttamattomana himotestaajana kävin ostaan 4 kpl pc liuskaraskaustestejä ja tein yhden tunnin pidätetystä pissasta, joka oli tosi laimeeta kun oon juonut vettä paljon. Mut kyl siihen testiin tuli haalea toinen viiva. Näkyykö?
Joko testasit uusiksi? Vuodot alkuraskaudessa ovat usein täysin harmittomia ja tosi yleisiä!Mä malttamattomana himotestaajana kävin ostaan 4 kpl pc liuskaraskaustestejä ja tein yhden tunnin pidätetystä pissasta, joka oli tosi laimeeta kun oon juonut vettä paljon. Mut kyl siihen testiin tuli haalea toinen viiva. Näkyykö?
katso liitettä 1559 @nelHM, @nuuppu ja @Wilpuri80:
Tänään vuoto muuttu ensin oranssin ruskeaksi ja sitten punaiseksi. Punaista vuotoa on tullut nyt vähän siteelle ja maha on pikkusen kipeä. Tää tais olla tässä.
Tein kuitenkin tänään vielä testin aamulla. Ja se näytti tältä. En siinä näe mitään mielestäni.
No voi harmi!katso liitettä 1559 @nelHM, @nuuppu ja @Wilpuri80:
Tänään vuoto muuttu ensin oranssin ruskeaksi ja sitten punaiseksi. Punaista vuotoa on tullut nyt vähän siteelle ja maha on pikkusen kipeä. Tää tais olla tässä.
Tein kuitenkin tänään vielä testin aamulla. Ja se näytti tältä. En siinä näe mitään mielestäni.