Kauniita unikuvia, Kais *pus*Hyvää yötä ja kauniita unia, häippäsen kirja kainalossa sänkyyn lukemaan ja sitten nukumaan.
Ai niin Bitchille onnee toisesta lapsenlapsesta
No ei tahan aikaan ennaa murista ja arista ...tai jos niin tehdaan niin ihan pienesti vaan....
Kyl mä vähän herkistelin, mutta ei nyt ihan itkua kuitenkaan päässy - mikä oli vähän yllättävääkinOi, aattele nyt - sinakin siella ihan pian koulukkaan kanssa !
Tirautitko kyyneleen kun tuli kouluunilmottautumiskirje...meinaa yllaripyllari ma kylla herkistelin ihan huolella kaikkien kanssa ..
Se "viimeinen" kesa ennen koulun alkua, se on aivan huikee ...lapsi oikeesti kasvaa siivilla silloin niin sita pituutta etta henkista viisautta ja vahvuutta ...
Mutta niin sen pitaa mennakin etta kasvavat ja viisastuvat ja vahvistuvat sydameltaan...kokeilevat taitojaan ja tietojaan ja niita siipiaan...lainassa kun vaan meilla ovat
Awww onneaKyllä se aika vaan rientää. Täällä on ruttunaamalla hitonmoinen hinku päästä itse paikasta toiseen keinolla millä hyvänsä ja tyyppi on vähän vaille 8kk ikänen.
Ja kesällä mulla on toinenkin lapsenlapsi
Ja on se riävitön pikkurakki myös aika vinkeä otus
Lähtikö taas pillunnuolentaviestittely lapasesta?
Älä huoli, ne pysyy vain sun ja mun omassa pienessä sisäpiirissä :heart:
Kauniita unia sinne. Oot oikeesti niin ihana hyvänmielentuoja, ja sun viestejä on aina kiva lukea. Sun sanaseppo-ominaisuuksilla kirjottais ihan taatusti vaikka pölypallerostakin niin kauniin romaanin, että tulis tippa linssiin. Sä vaan osaatMa meen nukkumaan nyt
Hyyveli yytelit sulle, nuku hyvin ja uneksi kauniita *pus*
Mä ajattelin silti kokeilla höyryttäen, mut vedän ne juustohöylällä tosi ohuiksi suikaleiksi.Vois ottaa myöhäisiltapalks viimeset saatanan- ja porkkalanrippeet. Jälkiuunileivän päälle ja ääntä kohti, herkkua.
Porkkala ei muuten toimi höyrytettynä yhtä hyvin kuin siinä suolahauteessa uunitettuna. Jotenkin pliisuks jäi eikä se rakennekaan ollu yhtä kiva.
Mä mietin kans, et voisko toi nestesavu olla erilaista. Tai mitähän eroa siinä on siihen isoon pulloon, et onko se ihan samaa tavaraa eri pakkaukses vai onko toi joku supersavuaromi, mitä tarttis vähemmän?Mä ajattelin silti kokeilla höyryttäen, mut vedän ne juustohöylällä tosi ohuiksi suikaleiksi.
Mul on tääMä mietin kans, et voisko toi nestesavu olla erilaista. Tai mitähän eroa siinä on siihen isoon pulloon, et onko se ihan samaa tavaraa eri pakkaukses vai onko toi joku supersavuaromi, mitä tarttis vähemmän?
Olisiko tästä tiedosta apua?Mä taidan unille ennenko tulee taas nälkä. Illanjatkoja!
NukkumaanKoita ny muistaa se, että sänkyyn menemisellä ja nukkumaan menemisellä on hiuksenhieno ero.
Joo, päivääHuomenta
iltavuoro