V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä josko kaikki, mutta minä ainakin kuolaan.Kaikki palstan miehet vaikuttaisivat kuolaavan Echon perään
Kaikki palstan miehet vaikuttaisivat kuolaavan Echon perään
Älähän puhu mittään, oonhan täällä minä, slatoAlkukirjain sulla meni oikein, mutta nimen olisi kuulunut olla Ellu.
Who? Joku serbo-kroaatti?Älähän puhu mittään, oonhan täällä minä, slato
Kato, tiesit mitä yritin sanoa.Who? Joku serbo-kroaatti?![]()
Slato? Suomalainen latomies?Kato, tiesit mitä yritin sanoa.
Ihan tavallinen suomilainen oon.
Oo,ku luulin, että se slato tarkoittaa niinku kulta, tai rakas tai jotain sinnepäin.Slato? Suomalainen latomies?
Tauno Palo siis?
Täh?Alkukirjain sulla meni oikein, mutta nimen olisi kuulunut olla Ellu777.
Täh?
Mutta siis asiaan...en ole slato enkä latomies en edes mies, mutta Echo on aivan ihana ihminen. Huumorintajuinen ja osaa antaa nasevia vastauksia kenelle tahansa ja ihan mihin tahansa aiheeseenKerran on ottanut Majurille nokkiinsa ja muistaakseni sekin liitttyi päivi räsäsen ''kielletään-vittu-kaikki* naiseen ja siitäkin leppyi hetkessä...ihana nainen
![]()
![]()
hyi yäk mittää pekoniaNo nii, pannaanko syöden pekonia?
Mä kirjoitin vähän siitä hellujutusta aikaisemminhyi yäk mittää pekonia![]()
Minne? Oliko se liian eroottinen juttu kun en löydä sitä mistään?Mä kirjoitin vähän siitä hellujutusta aikaisemmin
Minne? Oliko se liian eroottinen juttu kun en löydä sitä mistään?![]()
Joo kävin jo antamassa sulle sinne palautetta
Minne? Oliko se liian eroottinen juttu kun en löydä sitä mistään?![]()
no levitäppä haarojas niin kurkataan.Katso jalkojen välistä.
mistä nyt oikein on kymysys?
Kaikki palstan miehet vaikuttaisivat kuolaavan Echon perään