Mikä Echossa kiihottaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:ROFLMAO: Alkukirjain sulla meni oikein, mutta nimen olisi kuulunut olla Ellu777.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki palstan miehet vaikuttaisivat kuolaavan Echon perään

Hanki miehellesi ja kysy siltä.

CS-501SX.jpg
 
:ROFLMAO: Alkukirjain sulla meni oikein, mutta nimen olisi kuulunut olla Ellu777.
Täh?:alien::cautious:

Mutta siis asiaan...en ole slato enkä latomies en edes mies, mutta Echo on aivan ihana ihminen. Huumorintajuinen ja osaa antaa nasevia vastauksia kenelle tahansa ja ihan mihin tahansa aiheeseen :) Kerran on ottanut Majurille nokkiinsa ja muistaakseni sekin liitttyi päivi räsänen ''kielletään-vittu-kaikki* naiseen ja siitäkin leppyi hetkessä...ihana nainen :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Täh?:alien::cautious:

Mutta siis asiaan...en ole slato enkä latomies en edes mies, mutta Echo on aivan ihana ihminen. Huumorintajuinen ja osaa antaa nasevia vastauksia kenelle tahansa ja ihan mihin tahansa aiheeseen :) Kerran on ottanut Majurille nokkiinsa ja muistaakseni sekin liitttyi päivi räsäsen ''kielletään-vittu-kaikki* naiseen ja siitäkin leppyi hetkessä...ihana nainen :D :D

No nii, pannaanko syöden pekonia?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvä, nyt ne keskustelee jostain pekonista.
Sillä välin mä häippäsen tästä topicista.

qVk00.gif
 

Yhteistyössä