Voiko se säilyä juotavana niin pitkäänNiin käy ja viini ei ole ikinä hyvä jos sitä juo liikaa...mulla saattaa kestää 1 pullollinen kuukausia...otan sen lasillisen jos tekee mieli ja sitten taas voin olla ilman vaikka pysyvästi
Voiko se säilyä juotavana niin pitkäänNiin käy ja viini ei ole ikinä hyvä jos sitä juo liikaa...mulla saattaa kestää 1 pullollinen kuukausia...otan sen lasillisen jos tekee mieli ja sitten taas voin olla ilman vaikka pysyvästi
Paheksun koska Majuri ei oo paheksumassa *paheksuu ihan hiljaa ja kiltisti* ja sitten Pusu PusIltaa
Mulla päänsärkyyn 2kpl burana 600.Panadol mulla auttaa päänsärkyyn ja menkkakipuihin,muihin kipuihin taas pittää olla pitkäkestoiset kiputulehduslääkkeet
puspusPaheksun koska Majuri ei oo paheksumassa *paheksuu ihan hiljaa ja kiltisti* ja sitten Pusu Pus
Kyllä mulla ainakin säilyy? toki mulla on pullo myös jota en ole avannut lainkaan ja se on ollut tuolla kyljellään oottelemassa jo muutaman vuodenVoiko se säilyä juotavana niin pitkään
Tuolla sängyssä nippusiteissä.Mihin oot majurin piilottanu, se ei ole tänään näyttäytyny
Istuhan sit neitokainen alas. Siis niinku tuolille.
..ja sa oot sitten kans tommonen.
Joka sanoo tollein.
Ihan liian kivasti.
...kun en ma osaa...*kiemurtelen*..mussa on tekovika...kun..en mie..mun on hankala ottaa tommosta vastaan*huokaan....
...jatkan willittelyja taalla taustalla...
..sulla taytyy olla kaytossa sitten jotain Ellusen Erikoisviinia, koska...oikeessa elamassa avattu tanniinipitoinenkaan punkku kierrekorkilla ei saily avaamattomana kuin muutaman hassun paivan...laatikkoviini vois menna pari viikkoa...Niin käy ja viini ei ole ikinä hyvä jos sitä juo liikaa...mulla saattaa kestää 1 pullollinen kuukausia...otan sen lasillisen jos tekee mieli ja sitten taas voin olla ilman vaikka pysyvästi
Nyt on helppo olla samaa mieltä aksun kanssa, kisu on aivan ihana tapausIstuhan sit neitokainen alas. Siis niinku tuolille.
Noin.
Istuthan varmasti?
Onhan jakkara tukeva?
Kaltaisiasi höwhöpöwwöjä ei tosiaankaan kasva joka oksalla.
Positiivisuus jota levität ympärillesi on hyvin harvinaislaatuista.
Joten älä neitokainen yhtään ihmettele jos sinusta tykkää niin miehet kuin naiset.
Maksaisin mitä tahansa jos saisin murto- osan sinun elämänilostasi.
Jos jollekin toivon elämänkestävää kainalois/keinutuolipaikkaa missä on hyvä olla ja mihin tarvittaessa voi kantaa omia murheitaankin niin sinä olet listan ykkönen. Seuraavat 99 paikkaa lyö tyhjää joten seuraava numero on sit 101.
Kokeile pärjätä asian kanssa äläkä kiemurtele yhtään.
jaaa niin joo tuosta puhuttiin avatusta pullosta? no joo ei tietenkään sellanen kestä kuukausia...mä luulin että tässä tarkotettiin mun mielenlujuutta antaa sen pullon olla avaamattomana ja niih..mulla on tänään ajatukset hieman sekaisin..sulla taytyy olla kaytossa sitten jotain Ellusen Erikoisviinia, koska...oikeessa elamassa avattu tanniinipitoinenkaan punkku kierrekorkilla ei saily avaamattomana kuin muutaman hassun paivan...laatikkoviini vois menna pari viikkoa...
Mitä sille viinille tapahtuu, jos pulloa ei avaa?..sulla taytyy olla kaytossa sitten jotain Ellusen Erikoisviinia, koska...oikeessa elamassa avattu tanniinipitoinenkaan punkku kierrekorkilla ei saily avaamattomana kuin muutaman hassun paivan...laatikkoviini vois menna pari viikkoa...
Vastoin sääntöjä!Miksi epek on vierailija nimellä eikä epek nimellä? Harmaanakin voi laittaa oman nimen.
eiks avattu pullollinen viiniä hapetu tai jottain ja maku muuttuu etikaksi?Mitä sille viinille tapahtuu, jos pulloa ei avaa?
Vai tapahtuuko pullolle jotain?
Varmaanki Karma.Voi kökkö mikäs moisen on tehny?
....tota...Istuhan sit neitokainen alas. Siis niinku tuolille.
Noin.
Istuthan varmasti?
Onhan jakkara tukeva?
Kaltaisiasi höwhöpöwwöjä ei tosiaankaan kasva joka oksalla.
Positiivisuus jota levität ympärillesi on hyvin harvinaislaatuista.
Joten älä neitokainen yhtään ihmettele jos sinusta tykkää niin miehet kuin naiset.
Maksaisin mitä tahansa jos saisin murto- osan sinun elämänilostasi.
Jos jollekin toivon elämänkestävää kainalois/keinutuolipaikkaa missä on hyvä olla ja mihin tarvittaessa voi kantaa omia murheitaankin niin sinä olet listan ykkönen. Seuraavat 99 paikkaa lyö tyhjää joten seuraava numero on sit 101.
Kokeile pärjätä asian kanssa äläkä kiemurtele yhtään.
No ma sitten vissiin luin huonosti...kun sain semmosen kasityksen etta oli kyse avatusta pullosta.Mitä sille viinille tapahtuu, jos pulloa ei avaa?
Vai tapahtuuko pullolle jotain?
..oo nyt sinakin siina viela sitten tommonen...menen itkemaan ja puis...Nyt on helppo olla samaa mieltä aksun kanssa, kisu on aivan ihana tapaus
Niin ja lisäisin vielä kisulle että jos kiemurrella tekee mieli niin anna mennä, se vasta kiva tunne onkin
eiku minä luin ja käsitin väsyneissä aivosoluissani väärin *tappelee vastaan kuin pieni apina*No ma sitten vissiin luin huonosti...kun sain semmosen kasityksen etta oli kyse avatusta pullosta.
Anteeksi kovasti
Se oli avattu avaamaton pulloeiku minä luin ja käsitin väsyneissä aivosoluissani väärin *tappelee vastaan kuin pieni apina*
Eiks bannattuna kirjoittaminenkin ole. Olihan sulla myös se mies nikkikin ja badsanta. Ja tweet.Vastoin sääntöjä!