Jeps. Kissa on peto ja lihansyöjä.Monissa valmiissa kissanruoissa on täyteaineena viljaa ja tuhkaa. Kissa ei näitä tarvitse ja munuaiset joutuu koville. Kais, jos joskus pääsette palaamaan kisun kanssa normiruoalle, niin kantsii lukee ne pakkausselosteet.
Onko sullakin ollut kissoja? Montako?Jeps. Kissa on peto ja lihansyöjä.
Hiirille allergiset kissat kuoli sukupuuttoon jo ennen ajanlaskun alkua.
K a i k i s s a valmispöperöissä on jotain mitä vaikkapa hiiressä ei ole. Kissa sietää just sen verran viljaa mitää hiiressä tai linnussa on luontaisesti sisällä, mut kissa ei ole pullansyöjä. Eikä kani joka elää salaatilla ja seksillä.
Jokaisen kissani suurinta herkkua on ollut sisäelimet, sydän, keuhkot tai munuaiset. Niin ja raaka kananmuna. Yks kissani oli ihan hulluna rusinattomaan einesmaksalaatikkoon, mut älä ny sitä ala tarjoamaan jos on allergiaepäily. Noi on itse asiassa edullisempia kuin valmispöperöt. Ei vaan saa ihan lähikaupasta.
En o eläinlääkäri mutta mä aloittaisin kokeilut tolla raakaravinnolla ja lisäisin valmispöperöitä yks kerrallaan kunnes löytyy ne mitkä aiheuttaa oireita.
Lihalle allerginen kissa on tuhoon tuomittu joka tapauksessa.
Toivottavasti helpottaa, ikävä tunneToinen puoli ylöselästä täysin jumissa, kiitos päivän työt ja liian staattinen koneen naputtelu. Polttava kipu toisella puolella.
Särkylääke ja relaksantti otettu, eiköhän tämä tästä.
Kerrassaan vit...nen. Kättä ei voi ojentaa eteenpäin. Sen siitä saa, kun salilla käynti jäi tauolle.Toivottavasti helpottaa, ikävä tunne
Nii. Kylla sa oot yks.Taalla alkoi iltawillit
...eli koikkelehdin ja poukkoilen ja ohjeistan ja opastan ja hopistapuputan ...ja niin isosti rakastan
Ah (tonne ne pisteet sinne paalle)...kylla ma oon yks ...
Jeps. Kissa on peto ja lihansyöjä.
Hiirille allergiset kissat kuoli sukupuuttoon jo ennen ajanlaskun alkua.
K a i k i s s a valmispöperöissä on jotain mitä vaikkapa hiiressä ei ole. Kissa sietää just sen verran viljaa mitää hiiressä tai linnussa on luontaisesti sisällä, mut kissa ei ole pullansyöjä. Eikä kani joka elää salaatilla ja seksillä.
Jokaisen kissani suurinta herkkua on ollut sisäelimet, sydän, keuhkot tai munuaiset. Niin ja raaka kananmuna. Yks kissani oli ihan hulluna rusinattomaan einesmaksalaatikkoon, mut älä ny sitä ala tarjoamaan jos on allergiaepäily. Noi on itse asiassa edullisempia kuin valmispöperöt. Ei vaan saa ihan lähikaupasta.
En o eläinlääkäri mutta mä aloittaisin kokeilut tolla raakaravinnolla ja lisäisin valmispöperöitä yks kerrallaan kunnes löytyy ne mitkä aiheuttaa oireita.
Lihalle allerginen kissa on tuhoon tuomittu joka tapauksessa.
Kyllä se eläinlääkäri tietää varmasti. Elätte ja olette nyt sen dieetin ajan ja ehkäpä se siitä helpottuu. Mutta mites kahden kisun kanssa tuo ruokailu. Molemmat sitten samalle dieetille?Hiiriä valitettavasti kaupungeista meinaa löytää,paitsi ehkä eläinkaupasta Nykyisin on kyllä hyviä ja laadukkaita märkäruokia,missä on vain lihaa,sisäelimiä,vitamiinit,eikä lisäaineita tai viljaa. Pelkkä raakaruokinta on vähän vaikea homma siinä,että vitamiinit ,hivenaineet ja mitä niitä muita onkaan, pitäisi purkista antaa ja tolle kissalle on tabuja vaikee syöttää.50% raakaruokaa ja 50% ruokaa mistä saa kaikki tarvittavat aineet olis kai ok
Lukuunottamatta tätä nukkumaluukussa tuhlaamaani aikaa (viimeiset viis vuotta) mulla on aina ollu kissa. Vähintään yksi. Tai "aina"sta en o ihan varma koska ensimmäinen jonka muistan haettiin naapurikorttelista vuonna -70 vaarin vanhassa karvalakissa. Kun muutin tähän vuonna 2011 niin vanhaan kototönöön jäi kolme kissaa.Onko sullakin ollut kissoja? Montako?
Pakko se on syöttää samaa evästä,muuten ei onnistu,jos toiselle antaa märkäruokaa ja toiselle ei. Joo kyllä ohjeilla mennään. Ainakin nyt on kutina helpottunut,mutta saa nähdä alkaako kutina kun kortisoni loppuuKyllä se eläinlääkäri tietää varmasti. Elätte ja olette nyt sen dieetin ajan ja ehkäpä se siitä helpottuu. Mutta mites kahden kisun kanssa tuo ruokailu. Molemmat sitten samalle dieetille?
Höh,ikävääKerrassaan vit...nen. Kättä ei voi ojentaa eteenpäin. Sen siitä saa, kun salilla käynti jäi tauolle.
Nii. Kylla sa oot yks.
Valitettavasti vain yks.
En pistaisi yhtaan pahakseni jos kaksoissisaresi asuisi naapurissani. Tai edes naapurikorttelissa.
Hui! Toivottavasti sarkylaake ja relaxantti tuottavat tulosta. Kuulostaa varsin kenkkumaiselta ololta...jumit ois hyva saada nopeasti pois...Kerrassaan vit...nen. Kättä ei voi ojentaa eteenpäin. Sen siitä saa, kun salilla käynti jäi tauolle.
Mulla taas tulee parasetamolista vielä kipeempi masu, eikä auta muutenkaan yhtään mitään esim. joskus sain panadolia kun meni selkä pahaksi, ei siitä ollut yhtään mitään hyötyä...tuli vaan pahamieli ja hermot kireelle kun masussa kupli mutta selkä oli edelleen kipeeHyva kun Burana auttaa sua
...ma kuolisin jos sita kayttaisin.
Mutta mulle kay parasetamoli, onneksi.
Ma olen kuullut kerrottavan moisista rankoista mutta en ole ikinakoskaanmilloinkaan semmoisia itse nahnyt saati kokenut. Helpottaiskohan ollenkaan jos lahtis tarjoamaan Kankkarankka- karkkeja ...
Tähän hellä käsittely auta Mutta tällaista tää mun elämä on, ei päivää ilman kolotusta Joskus menee vaan huonommin kuin yleensä, tämäkin oli oma vika.Hui! Toivottavasti sarkylaake ja relaxantti tuottavat tulosta. Kuulostaa varsin kenkkumaiselta ololta...jumit ois hyva saada nopeasti pois...
Entas jos Mr Toffonen hiukan hellasti rouhis oikeista kohdista?
Kaupungeista löytyy ainakin rottia, nyrkkisääntö on että rottia on yhtä paljon kuin ihmisiä.Hiiriä valitettavasti kaupungeista meinaa löytää,paitsi ehkä eläinkaupasta
Mun syöpälääkäri myönsi, että hänelle (eikä monelle muullekaan tutkimusten mukaan) ei ole mitään apua parasetamolista kun totesin että siitä on sit turha resepti kirjitella kun en kuitenkaan sitä ota.Mulla taas tulee parasetamolista vielä kipeempi masu, eikä auta muutenkaan yhtään mitään esim. joskus sain panadolia kun meni selkä pahaksi, ei siitä ollut yhtään mitään hyötyä...tuli vaan pahamieli ja hermot kireelle kun masussa kupli mutta selkä oli edelleen kipee
Joo olen lukenut monen ihmisen kokemuksista parasetamolin kanssa ja erittäin monet sanovat ettei auta...en ymmärrä miks lääkärit tyrkyttävät lähestulkoon aina sitä lääkettä kun tehokkaampiakin vaihtoehtoja olisi olemassaMun syöpälääkäri myönsi, että hänelle (eikä monelle muullekaan tutkimusten mukaan) ei ole mitään apua parasetamolista kun totesin että siitä on sit turha resepti kirjitella kun en kuitenkaan sitä ota.
..ja sitten on tammosia poikkeuksiaMun syöpälääkäri myönsi, että hänelle (eikä monelle muullekaan tutkimusten mukaan) ei ole mitään apua parasetamolista kun totesin että siitä on sit turha resepti kirjitella kun en kuitenkaan sitä ota.
...*huiskuttaavilkuttaa*...mulle kay mutta mie meenkin isoilla annostuksilla.....(silloin kun tarviin)Joo olen lukenut monen ihmisen kokemuksista parasetamolin kanssa ja erittäin monet sanovat ettei auta...en ymmärrä miks lääkärit tyrkyttävät lähestulkoon aina sitä lääkettä kun tehokkaampiakin vaihtoehtoja olisi olemassa