No mutta kun se ei haittaa ollenkaan, kun paivansa voi aloittaa juuri rahkaisesti tai luonnonjogulla tai ihan silla mika nyt siihen vuorokaudenaikaan sattuu ylipaatansa maistumaan . Monihan ei voi edes syoda aamupalaa, kun tokkii ajatuskin, vaan syovat sitten hiukan tuonnempana.mä en tykkää puurosta oikein millään..kaurapuuroon lisään hirveesti ainakin suolaa muuten sen maku yököttää
Kuka nyt kaurapuuroa sellaisenaan syö? Suola keittovaiheessa. Iso voisilmä. Kunnon kasa pakastemarjoja tai mansikkahilloa. J maitoa. Sit ei maistu puurollemä en tykkää puurosta oikein millään..kaurapuuroon lisään hirveesti ainakin suolaa muuten sen maku yököttää
mä en tykkää puurosta oikein millään..kaurapuuroon lisään hirveesti ainakin suolaa muuten sen maku yököttää
Hyvä, että ilmotit, aktivoin ny sit suihkukameran..ja mie meen muuten justiinsanyt suihkuun
Hirrrrweeen tarrrkee ja oleellinen ilmoitus kaiken puuromassailyn oheen
eiiii sokeria, sen pitää maistua mieluummin suolaselleMä lisään keitinveteen ripauksen suolaa ja valmiin puuron päälle pari lusikallista hienoo sogeria
mä söin joskus omenakanelipuuroa, se meni ihan ookoosti mutta mä olen enemmän suolasen ystävä niin siks sitä suolaa tulee laitettua sitten vähän joka paikkaanKuka nyt kaurapuuroa sellaisenaan syö? Suola keittovaiheessa. Iso voisilmä. Kunnon kasa pakastemarjoja tai mansikkahilloa. J maitoa. Sit ei maistu puurolle
Liika suola on pahastaeiiii sokeria, sen pitää maistua mieluummin suolaselle
Joo. Se on aina hyvä tietää milloin kukin nakuilee.Hyvä, että ilmotit, aktivoin ny sit suihkukameran
Niin on...tiiän *tietää*Liika suola on pahasta
*ufopaakkonen*Hyvä, että ilmotit, aktivoin ny sit suihkukameran
Kauniita unikuvia *pus*Mä taidan ny mennä myöäs nukkuu
Pumpulinkuvia *pus*Pää tyynyyn juu. Aamullalenkille, purevaan pakkaseen.
Illanjatkoja!
Et sattuisi muistamaan mihin mä viimeksi laitoin sen tussin?*ufopaakkonen*
Paheksun. Isosti. AaKoo - nyt sinne seinaan semmonen tolokuttoman iso rastiruksinen!
...paittietta*ilahtuukin huomattavasti*...suihkusta muuten kuului semmonen riksraksahdus, jotta - taiskin ilmaantua semmonen oikosulkumuksellisuuden poikanen siihen kamerahassakkaasi, voi voi nyt sentaan...
*ufopaakkonen*Et sattuisi muistamaan mihin mä viimeksi laitoin sen tussin?
*etsii kuumeisesti*
täällä on kanssa pakkasta not funnyJees, kun tulee lampimasta suihkusta ja jostain ihmeen poljan mielijohteen vimmasta viela kurvailee kattomaan ulkolampotilaa, niin....onkin muuten kummasti todella pirteena ja sillai karrwat ja powwo pystyssasojottaen ja torrottaen
Siellahan on todellakin pakkasta!!*hytisee*