The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en tykkää puurosta oikein millään..kaurapuuroon lisään hirveesti ainakin suolaa muuten sen maku yököttää:notworthy::sick:
No mutta kun se ei haittaa ollenkaan, kun paivansa voi aloittaa juuri rahkaisesti tai luonnonjogulla tai ihan silla mika nyt siihen vuorokaudenaikaan sattuu ylipaatansa maistumaan :). Monihan ei voi edes syoda aamupalaa, kun tokkii ajatuskin, vaan syovat sitten hiukan tuonnempana.

Ja itekin syon aamuisin miten sattuu :barefoot:, toisinaan juon vain ison kupillisen teeta ja menen... Nyt, vaikka kiire aamu olikin, niin halusintahtosin puuroa :)...ja se oikeesti tulee tosi nopeesti (y), vaikka kuinka oisit torkuttanut ittes hardellikaaosryntailysantailytilaan...:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Mulla vähän vaihtelee aamupala, välillä smoothie/ pirtelö tai jogurttia/ rahkaa,jos on vapaapäivä niin mieluusti puuroa,joskus leipää lisäkkeillä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kuka nyt kaurapuuroa sellaisenaan syö? Suola keittovaiheessa. Iso voisilmä. Kunnon kasa pakastemarjoja tai mansikkahilloa. J maitoa. Sit ei maistu puurolle :D
mä söin joskus omenakanelipuuroa, se meni ihan ookoosti mutta mä olen enemmän suolasen ystävä niin siks sitä suolaa tulee laitettua sitten vähän joka paikkaan :oops:
nyt tosin oon alkanut vähentämään suolan määrää ihan tietosesti ettei ala haittaamaan veren ynnä muiden paineiden kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Hyvä, että ilmotit, aktivoin ny sit suihkukameran
*ufopaakkonen*

Paheksun. Isosti. AaKoo - nyt sinne seinaan semmonen tolokuttoman iso rastiruksinen!

...paittietta*ilahtuukin huomattavasti*...suihkusta muuten kuului semmonen riksraksahdus, jotta - taiskin ilmaantua semmonen oikosulkumuksellisuuden poikanen siihen kamerahassakkaasi, voi voi nyt sentaan...
 
*ufopaakkonen*

Paheksun. Isosti. AaKoo - nyt sinne seinaan semmonen tolokuttoman iso rastiruksinen!

...paittietta*ilahtuukin huomattavasti*...suihkusta muuten kuului semmonen riksraksahdus, jotta - taiskin ilmaantua semmonen oikosulkumuksellisuuden poikanen siihen kamerahassakkaasi, voi voi nyt sentaan...
Et sattuisi muistamaan mihin mä viimeksi laitoin sen tussin?
*etsii kuumeisesti*
 
Jees, kun tulee lampimasta suihkusta:) ja jostain ihmeen poljan mielijohteen vimmasta viela kurvailee kattomaan ulkolampotilaa, niin....onkin muuten kummasti todella pirteena ja sillai karrwat ja powwo pystyssasojottaen ja torrottaen:D:confused::eek:o_O:oops::barefoot::notworthy:

Siellahan on todellakin pakkasta!!*hytisee*
 
Et sattuisi muistamaan mihin mä viimeksi laitoin sen tussin?
*etsii kuumeisesti*
*ufopaakkonen*

Ootko sa....*nieleskelee*...siis oikeesti...*nieleskelee uudemman kerran*...ootko sa hyva mies mennyt....*kuiskaa tosi hiljaisena*...havittamaan sen tussin??

....



....



No. Se on sitten varmassa jemmapaikassa (y). Loytynee viimeistaan silloin kun sa muutat siihen isompaan asuntoon...ja sen loytamisessa sua avustaa iloisesti hantaansa heilutteleva ihunan lutuinen koiruliinihauvelinen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jees, kun tulee lampimasta suihkusta:) ja jostain ihmeen poljan mielijohteen vimmasta viela kurvailee kattomaan ulkolampotilaa, niin....onkin muuten kummasti todella pirteena ja sillai karrwat ja powwo pystyssasojottaen ja torrottaen:D:confused::eek:o_O:oops::barefoot::notworthy:

Siellahan on todellakin pakkasta!!*hytisee*
täällä on kanssa pakkasta :eek: not funny:cautious:
hirveen fiksua muuten mennä märissä hiuksissa ulos :D *tervehtii kohtalotoveria* myös testannut joskus pakkasen vaikutuksia märkiin hiuksiin ^^
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä