just aattelin että sitten sulta sais parhaat reseptit ja eläinten elämä Suomessa säästyis ja nyssää kiellät multa kaiken *vajoaa tuolilta lattialle voimattomana*Elä ala, Afrikan lapset kuolee sitten.
just aattelin että sitten sulta sais parhaat reseptit ja eläinten elämä Suomessa säästyis ja nyssää kiellät multa kaiken *vajoaa tuolilta lattialle voimattomana*Elä ala, Afrikan lapset kuolee sitten.
yleensä joo. paprikaa, chiliä, suolaa. tänään vaan poltettuja kun uuniin unohtui.Maustatko kanat itse? Millasia mausteita laitat?
Karsinogeeni on paras mauste.yleensä joo. paprikaa, chiliä, suolaa. tänään vaan poltettuja kun uuniin unohtui.
no mutta Majuri!!!Taas tuli pieru varren kanssa
Mitäs majurei sie tapailet, mie oon RatioMiäs.no mutta Majuri!!!
On, laitan sulle whatsappissa linkin, oi sisäpiiriläiseni.
Kissankarvojen jälkeen eniten käytetty mauste savannin keittiössä.Karsinogeeni on paras mauste.
...tiiakko, ma kikatan taalla hervottomana kun ton Gyntherin hokasin niin paakkosessa rupes heti soimaan se ding ding dong thalalaa ...
No.. noh.. ei, en vastustele itkeviä naisia. Voin antaa. Reseptejä.just aattelin että sitten sulta sais parhaat reseptit ja eläinten elämä Suomessa säästyis ja nyssää kiellät multa kaiken *vajoaa tuolilta lattialle voimattomana*
On tietenkin, sielä nauraa kiherrellään saatananpaisteille jne epäruoilleAi onko lihansyöjillekin tiiviitä yhteisöjä! Jaatte vinkkejä, että missä Suomessa tarjoillaan hyviä lihaherkkuja jne?
Opin tänään, ettei vegaanit osaa kävellä metsään, ja nyt vielä tajusin, että myös seksuaalisuus ja ruokavalio kulkee käsi kädessä!
Awwww, sa otit hetkesta kiinni !! Toi oli sun taman paivan Kohtalos, matkata kirkkaudessa Vantaalle ..ja viela Paivakumpuun...Ai nii, kerroinko jo päivän kohelluksestani, jossa hyppäsin silmissäni kasvavan kaihin sokaisemana kirkkaassa päivänvalossa väärään bussiin ja käväsin vantaalla päiväkummussa, kun en nähny bussin numeroo ja bussi lähti samalta pysäklt, kuin se mihin mun piti alunperin mennä
Risti tähän kohtaan, liian helppoa.No.. noh.. Voin antaa..
Silloin kun olin aikoinaan täysin terve niin olin mukana rakentelemassa päiväkumpuun viittä eri omakotitaloa erään pienehkön rakennusliikkeen sähköasentajana/kirvesmiehenäAwwww, sa otit hetkesta kiinni !! Toi oli sun taman paivan Kohtalos, matkata kirkkaudessa Vantaalle ..ja viela Paivakumpuun...
Ihanaa heittaytymista ja rohkelikkona olemista !
No hei, ei siis ollenkaan huonoa ajelua nuihin maisemiin ! Bongasitko ko. rakennukset?Silloin kun olin aikoinaan täysin terve niin olin mukana rakentelemassa päiväkumpuun viittä eri omakotitaloa erään pienehkön rakennusliikkeen sähköasentajana/kirvesmiehenä
Yhden niistä näinNo hei, ei siis ollenkaan huonoa ajelua nuihin maisemiin ! Bongasitko ko. rakennukset?
Oliko kuvauksessa myös "hetero"? Jos ei, niin skippaa ja etsi parempi.Olutta lipittävät lihansyöjät -ryhmä facebookissa vaikuttais siltä, että sieltä vois löytää älyllisesti tasoistaan seuraa.
Liity ihmeessä sinne sittenOlutta lipittävät lihansyöjät -ryhmä facebookissa vaikuttais siltä, että sieltä vois löytää älyllisesti tasoistaan seuraa.
Pitäsköhän palstalle pistää ketju >> Olutta lipittäville heteroille lihansyöjille?Olutta lipittävät lihansyöjät -ryhmä facebookissa vaikuttais siltä, että sieltä vois löytää älyllisesti tasoistaan seuraa.